//

خدمات الکترونیک عمومی

سامانه شکایت

سامانه شکایات

در حال حاضر در صورتی که شهروندان خواهان طرح شکایت از سازمان باشند باید دشواری هایی همچون: مراجعه حضوری برای طرح شکایت، پیگیری وضعیت شکایت، و … بپذیرند. این موارد زمانی تشدید خواهد شد که مراجعه کننده فردی از مناطق روستایی و دور افتاده استان باشد. سیستم شکایات این فرایند را از مرحله آغازین (طرح شکایت) تا مرحله پایانی (دریافت نتیجه از شکایت انجام شده) به صورت مکانیزه و الکترونیکی انجام خواهد داد.
خدمات الکترونیک ، درگاه خدمت الکترونیک ، تولید خدمت الکترونیک ، نرم افزار خدمات الکترونیک ، تبدیل سازمان کاغذی به سازمان الکترونیک

سامانه نظام پیشنهادات

این فرآیند به منظور پیگیری پیشنهادات ارائه شده در استانداری طراحی شده است. هدف از پیاده سازی این فرآیند به صورت هوشمند و الکترونیک ارتقاء سطح کارایی و استفاده آسان از آن برای کاربران سیستم می باشد. با هوشمند شدن این سیستم کاربران به آسانی می توانند وظیفه مربوط به خود را انجام داده و روند پیشرفت کار را به راحتی مشاهده نمایند. در این سیستم سعی کرده ایم با جامع و یکپارچه کردن فرم های مورد استفاده و ایجاد ارتباطات مناسب بین فرم ها، دسترسی به اطلاعات را تا حد زیادی ارتقاء دهیم.
سامانه پرسنلی ، خدمات الکترونیک ، درگاه خدمت الکترونیک ، تولید خدمت الکترونیک ، نرم افزار خدمات الکترونیک ، تبدیل سازمان کاغذی به سازمان الکترونیک

سامانه پرسنلی

باتوجه به اینکه در سیستم های اداری ثبت و نگهداری اطلاعات به صورت کاغذی باعث ایجاد مشکلات فراوانی می گردد. لذا استفاده از یک سیستم نرم افزاری به صورت کاملا کاربردی جهت تمامی مراحل، می تواند نقش ارزنده ای در کاهش کاغذبازی ها و مراجعات حضوری داشته باشد.
سامانه درخواست خرید کالا

سامانه درخواست خرید کالا

در حال حاضر برای درخواست کالا می بایست مدت زمان زیادی را منتظر بود و تا دریافت کالا از انبار افراد زیادی درگیر فرآیند آن شوند. در سیستم طراحی شده مراحل کار از شروع درخواست تا دریافت کالا از انبار بصورت الکترونیکی صورت می پذیرد. در ضمن در این سیستم امکان برقراری ارتباط با سیستم های انبار وجود دارد.
نرم افزار مرخصی و ماموریت

سامانه مرخصی و ماموریت

تقاضای تسهیلات از سوی کارمندان به صورت کاغذی، زمان زیادی از کارکنان و به خصوص مدیران و افراد ذیربط سازمان را به خود اختصاص می دهد. مراجعه حضوری کارمند به مدیر و پیگیری درخواست و … باعث ایجاد مشکلات فراوانی هستند. لذا استفاده از یک سیستم نرم افزاری به صورت کاملا کاربردی جهت تمامی مراحل یک تقاضا، می تواند نقش ارزندهای در کاهش کاغذبازی ها و مراجعات حضوری داشته باشد.
سامانه سیستم جلسات

سامانه مدیریت جلسات و پیگیری مصوبات

برگزاری جلسات به صورت کاغذی وقت زیادی از سرپرستان و به خصوص مدیران را به خود اختصاص می دهد. هماهنگی های اولیه با شرکت کنندگان، تهیه مکان و وسائل پذیرایی، پیگیری وضعیت مصوبات و… همگی باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای سرپرستان و مدیران سازمان ها هستند. لذا استفاده از یک سیستم نرم افزاری که به صورت کاملا کاربردی، تمامی مراحل یک جلسه، از هماهنگی قبل از تشکیل تا پیگیری مصوبات جلسه و ارائه گزارشات مربوطه را در بر داشته باشد، می تواند نقش ارزنده ای در تسهیل مدیریت سیستم جلسات داشته باشد.