//

خدمات الکترونیک عمومی

خدمات الکترونیک ، درگاه خدمت الکترونیک ، تولید خدمت الکترونیک ، نرم افزار خدمات الکترونیک ، تبدیل سازمان کاغذی به سازمان الکترونیک

سامانه درخواست خدمات IT

این سیستم از بخش های متعددی شامل، درخواست پشتیبانی، درخواست مشاوره، درخواست خرید، درخواست خدمات شبکه، کارکرد پرسنل، تابلو اعلانات و … تشکیل شده است. یکی از قسمت های مهم این سیستم درخواست پشتیبانی از طرف پرسنل سازمان می باشد که بصورت تلفنی وقت زیادی از کارشناسان و مسئولان را به خود اختصاص می دهد.
خدمات الکترونیک ، درگاه خدمت الکترونیک ، تولید خدمت الکترونیک ، نرم افزار خدمات الکترونیک ، تبدیل سازمان کاغذی به سازمان الکترونیک

سامانه نظام پیشنهادات

این فرآیند به منظور پیگیری پیشنهادات ارائه شده در استانداری طراحی شده است. هدف از پیاده سازی این فرآیند به صورت هوشمند و الکترونیک ارتقاء سطح کارایی و استفاده آسان از آن برای کاربران سیستم می باشد. با هوشمند شدن این سیستم کاربران به آسانی می توانند وظیفه مربوط به خود را انجام داده و روند پیشرفت کار را به راحتی مشاهده نمایند. در این سیستم سعی کرده ایم با جامع و یکپارچه کردن فرم های مورد استفاده و ایجاد ارتباطات مناسب بین فرم ها، دسترسی به اطلاعات را تا حد زیادی ارتقاء دهیم.
درخواست , درخواست مردمی , سامانه درخواست مردمی , خدمات الکترونیک , دولت الکترونیک , شهروند الکترونیک

سامانه درخواست های مردمی

مراجعه حضوری کارمندان یا شهروندان جهت بیان شکایت و تنظیم شکایت به صورت کاغذی یا پیگیری درخواست و … باعث ایجاد مشکلات فراوانی می گردد. لذا استفاده از یک سیستم نرم افزاری به صورت کاملا کاربردی جهت تمامی مراحل، می تواند نقش ارزنده ای در کاهش کاغذبازی ها و مراجعات حضوری داشته باشد.
خدمات الکترونیک ، درگاه خدمت الکترونیک ، تولید خدمت الکترونیک ، نرم افزار خدمات الکترونیک ، تبدیل سازمان کاغذی به سازمان الکترونیک

سامانه مهمان سرا

با توجه به گسترده بودن سیکل درخواست مهمانسرا و پیوستگی فرم های این گردش، روال دستی این فرآیند با پیچیدگی های خاص خود و مشکلاتی مواجه خواهد بود. بنابراین استفاده از یک سیستم نرم افزاری که به صورت کاملا کاربردی،تمامی مراحل ثبت نام و تخصیص مهمانسرا، از مرحله ابتدایی ثبت درخواست تا مرحله نهایی آن و ارائه گزارشات مربوطه را در بر داشته و مکانیزه نماید می تواند نقش ارزنده ای در تسهیل و کارایی سیستم مهمانسرا داشته باشد.
خدمات الکترونیک ، درگاه خدمت الکترونیک ، تولید خدمت الکترونیک ، نرم افزار خدمات الکترونیک ، تبدیل سازمان کاغذی به سازمان الکترونیک

سامانه ملاقات عمومی

با توجه به مشکلات موجود در سیستم دستی و گردش کاغذی در سازمان ها مانند: عدم وجود دقت، امکان خطا توسط نیروی انسانی، امکان مفقود شدن و از بین رفتن اسناد در جا به جایی سازمانی و حوادث غیر مترقبه، اختصاص فضای زیاد برای نگهداری اسناد، طولانی شدن فرآیند جستجو و عدم امکان گزارش گیری از فعالیت های زیر مجموعه به صورت سیستمی به این نتیجه رسیدیم تا با ارائه ی سیستمی هوشمند و الکترونیک از این فرآیند گامی نو در جهت اعتلای خدمات برون سازمانی در بستر سازمانی الکترونیک برداریم.
خدمات الکترونیک ، درگاه خدمت الکترونیک ، تولید خدمت الکترونیک ، نرم افزار خدمات الکترونیک ، تبدیل سازمان کاغذی به سازمان الکترونیک

سامانه مدیریت دانش

توزیع و نشر عادلانه علم یکی از مباحث مهم امروز عصر ارتباطات است. سیستم مدیریت دانش تلاش نموده تا این امکان را در شرکت توزیع نیروی برق، فراهم کند. این سیستم با داشتن بخش های مجزا از جمله ثبت تجربه، ثبت دانش، درخواست دانش و … امکانات مناسبی را در جهت توزیع عادلانه علوم در اختیار قرار می دهد.
سامانه نرم افزار نقلیه خدمات الکترونیک ، درگاه خدمت الکترونیک ، تولید خدمت الکترونیک ، نرم افزار خدمات الکترونیک ، تبدیل سازمان کاغذی به سازمان الکترونیک

سامانه نقلیه

استفاده از یک سیستم نرم افزاری که به صورت کاملا کاربردی، تمامی مراحل ماشین آلات شامل مواردی همچون سوختگیری، بازدید، تعمیر، خروج، سرویس، ریز قطعات، بیمه، بازدید، کارگاه و تحویل را در بر گرفته و تمامی اطلاعات هر یک از مراحل را به صورتی جامع به عنوان شناسنامه خودرو جمع آوری نماید می تواند نقش ارزنده ای در تسهیل و کارایی سیستم ماشین آلات داشته باشد.
نرم افزار مرخصی و ماموریت

سامانه مرخصی و ماموریت

تقاضای تسهیلات از سوی کارمندان به صورت کاغذی، زمان زیادی از کارکنان و به خصوص مدیران و افراد ذیربط سازمان را به خود اختصاص می دهد. مراجعه حضوری کارمند به مدیر و پیگیری درخواست و … باعث ایجاد مشکلات فراوانی هستند. لذا استفاده از یک سیستم نرم افزاری به صورت کاملا کاربردی جهت تمامی مراحل یک تقاضا، می تواند نقش ارزندهای در کاهش کاغذبازی ها و مراجعات حضوری داشته باشد.
سامانه پرسنلی ، خدمات الکترونیک ، درگاه خدمت الکترونیک ، تولید خدمت الکترونیک ، نرم افزار خدمات الکترونیک ، تبدیل سازمان کاغذی به سازمان الکترونیک

سامانه پرسنلی

باتوجه به اینکه در سیستم های اداری ثبت و نگهداری اطلاعات به صورت کاغذی باعث ایجاد مشکلات فراوانی می گردد. لذا استفاده از یک سیستم نرم افزاری به صورت کاملا کاربردی جهت تمامی مراحل، می تواند نقش ارزنده ای در کاهش کاغذبازی ها و مراجعات حضوری داشته باشد.
سامانه شکایت

سامانه شکایات

در حال حاضر در صورتی که شهروندان خواهان طرح شکایت از سازمان باشند باید دشواری هایی همچون: مراجعه حضوری برای طرح شکایت، پیگیری وضعیت شکایت، و … بپذیرند. این موارد زمانی تشدید خواهد شد که مراجعه کننده فردی از مناطق روستایی و دور افتاده استان باشد. سیستم شکایات این فرایند را از مرحله آغازین (طرح شکایت) تا مرحله پایانی (دریافت نتیجه از شکایت انجام شده) به صورت مکانیزه و الکترونیکی انجام خواهد داد.
سامانه درخواست خرید کالا

سامانه درخواست خرید کالا

در حال حاضر برای درخواست کالا می بایست مدت زمان زیادی را منتظر بود و تا دریافت کالا از انبار افراد زیادی درگیر فرآیند آن شوند. در سیستم طراحی شده مراحل کار از شروع درخواست تا دریافت کالا از انبار بصورت الکترونیکی صورت می پذیرد. در ضمن در این سیستم امکان برقراری ارتباط با سیستم های انبار وجود دارد.
سامانه سیستم جلسات

سامانه مدیریت جلسات و پیگیری مصوبات

برگزاری جلسات به صورت کاغذی وقت زیادی از سرپرستان و به خصوص مدیران را به خود اختصاص می دهد. هماهنگی های اولیه با شرکت کنندگان، تهیه مکان و وسائل پذیرایی، پیگیری وضعیت مصوبات و… همگی باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای سرپرستان و مدیران سازمان ها هستند. لذا استفاده از یک سیستم نرم افزاری که به صورت کاملا کاربردی، تمامی مراحل یک جلسه، از هماهنگی قبل از تشکیل تا پیگیری مصوبات جلسه و ارائه گزارشات مربوطه را در بر داشته باشد، می تواند نقش ارزنده ای در تسهیل مدیریت سیستم جلسات داشته باشد.
سامانه FAQ نرم افزار سوالات متداول

سامانه FAQ

ماهیت سیستم FAQ به نحوی کاربران را وادار به پویایی بیشتر در محیط های نرم افزاری کرده و پیش رفتن آنان به سمت استقلال در حل مشکلاتی از این دست را در پی دارد. در تحلیل سیستم FAQ استانداری سعی شده در عین سادگی، نیازهای کاربران را نیز پوشش دهد.