سامانه نقلیه

۰۲۱-۴۱۸۳۷۰۰۰تلفن


استفاده از يک سيستم نرم افزاري که به صورت کاملا کاربردي، تمامي مراحل ماشين آلات شامل مواردي همچون سوخت گيري، بازديد، تعمير، خروج، سرويس ، ريز قطعات ، بيمه ، بازديد ، کارگاه و تحويل را در بر گرفته و تمامي اطلاعات هر يک از مراحل را به صورتي جامع به عنوان شناسنامه خودرو جمع آوري نمايد مي تواند نقش ارزنده اي در تسهيل و کارايي سيستم ماشين آلات داشته باشد. 

 
  • فرم ،فرآيند و گزارش هاي سامانه پرونده هاي حقوقي :

    • • فرم بازديد
    • • فرم سرويس
    • • فرم تعمير
    • • استعلام ثبتي
    • • فرم سوخت
    • • فرم خروج
    • فرم تحويل
    • • فرم ماموريت
    • • فرم شناسنامه خودرو
    • • فرم ماهانه خروج
    • • گزارش ماهانه سوخت
    • • خودرو استيجاري
    • • فرم پايه عمومي گلستان
    • • فرم ابزار و قطعات خودرو
    • • فرم ريز قطعات
امکانات و مزاياي سيستم:
  • • هر خودرو در سازمان داراي يک شناسنامه منحصر به فرد بوده و به مراتب نياز مي توان با استفاده از اين شناسنامه به هر يک از مراحل مورد نياز دسترسي پيدا کرده و اقدام مورد نظر براي خودرو را انجام داد.
  • • کنترل تعداد دفعات درخواست هر يک از موارد
  • • امکان ثبت و ضميمه نمودن انواع فايل هاي مربوط به فرم هاي مربوط به خودروي مورد نظر (اسکن فايل ، فايل صوتي و تصويري و ...)
  • • کنترل ترتيب انجام اقدامات لازم توسط افراد دخيل در گردش و رعايت امنيت دسترسي به فيلدهاي مورد نياز در هر مرحله به افراد مورد نظر
  • • شروع و خاتمه اتوماتيک گردش کار بر اساس چارت سازماني تعريف شده در سازمان
  • • رعايت تقدم و تاخر در پر شدن فرم ها با توجه به مراحل هر يک
  • • امکان مشاهده پيگيري افراد در گردش مدرک و جويا شدن از روند کار مورد نظر
  • • ارسال پيغام به فرد مورد نظر جهت اعلام نتيجه عمليات و يا ادامه کار به تفکيک کارتابل هر فرد
  • • جامع بودن و پيوستگي طرح در سطح ستاد و تمامي شهرهاي استان
  • • شروع و خاتمه اتوماتيک گردش کار بر اساس چارت سازماني تعريف شده در سازمان
  • • بروز رساني فيلدها در هر يک از فرم هاي مورد نياز از شناسنامه خودرو و جلوگيري از افزونگي داده
  • • ايجاد فرم و گردشي هوشمند با حداقل تعداد کليک
  • • بايگاني اتوماتيک مدارک در مراحل مورد نياز
  • • تعيين مجوزهاي سطح دسترسي افراد و گروه هاي مختلف کاربري به قسمت هاي مختلف فرم هاي موجود و امکان مشاهده ي متفاوت از فرم ها براي افراد سازمان
  • • امکان تعريف اعضا و سمت هاي جديد و يا تفويض سمت به فردي ديگر در زمان تغيير سمت افراد سازماني بدون نياز به تغيير در ساختار سيستم
  • • انجام محاسبات اتوماتيک در فرم هاي مورد نياز

 

گردش کار سامانه پرونده هاي حقوقي:

گردش کار سامانه پرونده هاي حقوقي

 

فرم هاي مربوط به سامانه پرونده هاي حقوقي:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Template Design:Dima Group