۰۲۱-۴۱۸۳۷۰۰۰تلفن

هدف از فعالیت های انجام شده در واحد پشتیبانی گروه مهندسی آی کن ، جلب رضایت مشتری برای تداوم رشد کسب و کار آنها می باشد. سعی کردیم در فرآیندهای پشتیبانی انتظارات مشتری را از محصول و یا خدمات خریداری شده برآورده سازیم. 


تماس با واحد پشتیبانی

در هنگام بروز خطا در نرم افزار و یا وجود ابهام، مشتریان می‌توانند از طریق ارتباط تلفنی با واحد پشتیبانی تماس حاصل نمایند.

 
 
 
 

بررسی مورد مطرح شده توسط کارشناسان پشتیبانی:

بعد از برقراری تماس و مطرح شدن مورد به صورت تلفنی، در ۸۰ درصد از مواقع در همان لحظه برقراری تماس، کارشناسان خبره در واحد پشتیبانی به صورت تلفنی راهنمایی‌های لازم را تا مرحله رفع مورد مطرح شده انجام می‌دهند یا از طریق وسایل ارتباطی به سازمان مشتری متصل شده و اقدام به رفع مورد مطرح شده می‌نمایند.
درصورتیکه نیاز مطرح شده به گونه‌ای باشد که نیاز به حضور کارشناس در محل مشتری داشته باشد، در اولین فرصت، کارشناسان پشتیبانی اقدام به حضور در محل مشتری نموده و مورد مطرح شده را رفع می‌نمایند.

 
 

ارائه نسخه جدیدنرم افزار:

بر این باوریم که رشد نرم افزار با توجه به نیاز‌سنجی مشتریان امکان‌پذیر است و بر همین اساس مشتریانی که در دوره پشتیبانی به سر می‌برند، متناسب با جدیدترین تغییرات ایجاد شده در نرم افزار به صورت دوره‌ای، آخرین تغییرات ایجاد شده در نرم‌افزار برای آنها اعمال می‌شود و آموزش‌های لازم در مورد تغییرات جدید توسط کارشناسان پشتیبانی به مشتری داده می‌شود.

 

 
 
 
 

بازآموزی دوره‌ای راهبری و کاربری:

بعد از استقرار نرم افزار در سازمان، ورود کاربران جدید، تغییر در راهبران سازمان و یا گسترش استفاده از نرم افزار، سازمان‌ها نیاز به آموزش‌های مجدد پیدا می‌کنند که در این مرحله با توجه به نیاز مشتری، راهکار و یا آموزش‌های مورد نیاز توسط کارشناسان ارائه می‌گردد.

 
 
فرآیند پشتیبانی
Template Design:Dima Group