سامانه تکریم ارباب رجوع سپنتا

جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع بر خلاف پر رنگ تر شدنش در طی سال های اخیر از موضوعات قدیمی و لازم تجارت و ارائه خدمات به مشتریان است. به طوری که از دیر باز سازمان ها، ارگان ها و حتی شرکت های خصوصی بر آن بوده اند که با ارتقاء سطح کیفیت و جلب رضایت مشتریان و ارباب رجوع، خود را در سطح عالی قرار داده و حیات حرفه ای خود را تضمین کنند. پر واضح است که این مقوله مهم و ارزشمند نیاز به ساز و کار و راهکارهای پیشرفته و اتوماتیک داشته تا بتوان به واسه ابزار های نرم افزاری اهداف والای تکریم ارباب رجوع را محقق ساخت. اهدافی چون، خدمات غیر حضوری به ارباب رجوع، سهولت در دسترسی و پیگیری، پاسخ گویی مکانیزه و سریع، گوش شنوا برای ارباب رجوع، رسیدگی به شکایات، کشف اشکالات و گلوگاه های سازمانی، دریافت اتوماتیک آمارها و طرح ارزشیابی درون سازمانی و ده ها هدف دیگر. آری پاسخ موارد ذکر شده در استفاده از سامانه های جامع نرم افزاری تکریم ارباب رجوع نهفته است.

سامانه جامع تکریم ارباب رجوع با استفاده از درگاه هایی همچون پرتال سازمان، وب کیوسک، تلفن گویا و پیامک قادر خواهد بود به ارباب رجوع خدمات رسانی نماید. نکته قابل توجه در این سیستم وجود درگاه های مختلف برای سهولت انجام کار و نیز فرآیندهای هوشمند پس از آن و ایجاد گردش و گزارشات کاربردی است، که می تواند علاوه بر دریافت و ثبت درخواست ارباب رجوع به خوبی نیز پاسخگوی پیگیری های بعد او نیز باشد.

برخی مشخصات و امکانات وی‍ژه سامانه تکریم ارباب رجوع عبارتند از:

  • قابلیت استفاده و ارائه درخواست از طریق درگاه های وب کیوسک، پورتال و سایت سازمان، تلفن گویا و پیامک
  • قابلیت پیگیری لحظه به لحظه درخواست ها با توجه به شماره رهگیری ارائه شده از طریق درگاه های وب کیوسک، وب سایت سازمان، تلفن گویا و پیامک
  • انطباق کامل با نیازهای واحد های روابط عمومی و اداری سازمان ها
  • ارسال هوشمند پیامک به ارباب رجوع و کارمندان درون سازمانی با توجه به مراحل پیشرفت در پاسخ گویی
  • قابلیت مشخص کردن زمان پاسخ گویی برای کارمندان توسط مدیران سازمان
  • قابلیت ایجاد کارتابل تکریم برای استفاده کاربران درون سازمانی جهت ادامه فرایند پاسخ به صورت الکترونیک
  • قابلیت ایجاد صندوق صوتی بر روی فرم های تکریم همراه با قابلیت ارجاع هوشمند فایل صوتی به کارتابل های موجود در سامانه
  • قابلیت بایگانی و دسته بندی درخواست ها و پاسخ ها
  • امکان ثبت و ضمیمه نمودن انواع فایل به درخواست های ارائه شده از طریق وب سایت
  • قابلیت جستجوی کامل و پیشرفته بر روی درخواست ها و پاسخ ها
  • قابلیت تعریف سطوح امنیتی و سطوح دسترسی
  • کاملا یکپارچه با محصولات سازمان الکترونیک گروه مهندسی آی کن
  • کاملا تحت وب و عدم وابستگی به مرورگر کلاینت
  • امکان انجام تعاملات مالی (پرداخت الکترونیک)
  • امکان بومی سازی و تغییر در صورت درخواست
  • گزارش های کاربردی آماده در سامانه (پیشنهاد قرار دادن چند گزارش کاربردی)