عصاره آی کن

یکی از بزرگترین نگرانی مدیران یک سازمان کمبود اطلاعات دقیق و بموقع می باشد. با وجود این حقیقت, مدیران برای تصمیم گیری تحت فشار هستند و معمولا بر اساس یک تصمیم گیری حدسی مجبور به ریسک می شوند. این ریسکها گاهی باعث از دست رفتن یکسری سودها و منافع کسب و کار می شوند. بستر هوشمندی کسب و کار و داشبورد مدیریت امکان مدیریت داده ها, دستیابی به داده ها و تحلیل داده ها را در زمان و هزینه کمتر امکان پذیر می سازد.


علت استفاده از عصاره

با استفاده از این سیستم مدیران ارشد سازمان می توانند به سادگی در یک محیط زیبا و غیر پیچیده ، بر شاخصهای عملکردی سازمان ، بخش و یا واحد خود نظارت کامل و به روز داشته باشند. همچنین کاربران سامانه این امکان را برایشان مهیا می شود که از راه دور و از طریق تلفن همراه خود به اطلاعات مور نظرشان دسترسی داشته باشند.

برخی مشخصات کارتابل همراه آی کن(عصاره) :
  • دسترسی آسان و سریع به عصاره اطلاعات سازمان
  • نظارت بر عملکرد سازمان و واحدها
  • کمک به تصمیم گیری بهتر و سریعتر
  • اطلاع رسانی مشکلات بالقوه قبل از تبدیل آنها به بحران
  • کاهش زمان و هزینه جستجوی اطلاعات مهم و حیاتی سازمان
مراحل کلی طراحی و پیاده سازی :
  • فاز اول: شناسایی فرایندهای سازمان
  • فاز دوم: شناسایی شاخصهای کلیدی عملکرد سازمان و واحدها (KPI)
  • فاز سوم: استخراج اطلاعات در قالب وب سرویس
  • فاز چهارم: طراحی و پیاده سازی نرم افزار
امکانات ویژه ی کارتابل همراه آی کن (عصاره):
  • پورتال مدیریت:

– مشاهده خبرهای برتر روز

– پیغام ، سخنان بزرگان به صورت خودکار

– نمایش وضعیت آب و هوا

– آخرین قیمت ارز،سکه و طلا

– نمایش وضعیت اوقات شرعی

  • مدیریت سرویس ها:

– این ماژول مدیریت کلیه سرویس های موجود و سرویس های سفارشی را انجام می دهد و دارای قابلیتهای زیر می باشد .

– مدیریت دریافت و ارسال اطلاعات به صورت Offline

– سادگی در تولید وب سرویس ها .

– سادگی اضافه کردن وب سرویس ها به پورتال مدیریت می شود.

– کنترل موارد امنیتی در نرم افزار

– ارائه راه کارهای برای افزایش سرعت در دریافت و ارسال اطلاعات در سرویس ها می شود .

  • سرویس آلارم دهی و مشاهده نامه های کارتابل اتوماسیون اداری فرزین:

– آلارم نامه های وارده جدید

– نمایش کارتابل وارده با تعداد نامه دریافتی

– نمایش لیستی اطلاعات نامه ها در کارتابل انتخابی

– نمایش نامه های داخلی و وارده در قالب تصویر

– نمایش گردش مدرک در قالب تصویر

– نمایش زنجیره مدارک در قالب تصویر 

– نمایش هامشهای نامه در قالب تصویر 

  • سرویس انجام عملیات بر روی نامه های کارتابل وارده:

– هامش نویسی بر روی نامه

– پاسخ مدرک

– ارجاع مدرک نامه

– امضا نامه

  • سرویس وضعیت نامه های پاسخ داده نشده
  • سرویس مشاهده پیامهای سازمانی