//

پشتیبانی غیرآنلاین روشی منسوخ در عصر فناوریپشتیبانی غیرآنلاین روشی منسوخ در عصر فناوری

امروزه رضایت مشتریان برای شرکت ها و تولید کنندگان محصول و خدمات حرف اول را می زند ، چرا که تا مشتری راضی نباشد از خدمات و محصول استفاده نمی کند از این رو شرکت ها و تولید کنندگان محصولات و خدمات به دنبال راضی کردن مشتریان خود هشتند. یکی از راه هایی که باعث می شود که مشتری رضایت داشته باشد پشتیبانی است از این رو برخی شرکت ها پشتیبانی را به صورت آنلاین و غیرآنلاین انجام می دهند ولی به گفته کارشناسان دیگر پشتیبانی غیرآنلاین پاسخ نمی دهند و اکثر شرکت ها و تولیدکنندگان باید به پشتیبانی آنلاین روی بیاورند.

اهمیت پشتیبانی آنلاین

اما چرا پشتیبانی آنلاین مهمتر است؟ یکی از دلایلی که پشتیبانی غیرآنلاین دیگر برای شرکت ها و تولید کنندگان محصولات و فروشندگان و ارائه کنندگان خدمات مناسب نیست و به عبارتی منسوخ شده است، بحث دسترسی ها و زمانبر بودن ارتباط و پاسخ به سوالات مشتریان است. وقتی پشتیبانی تلفنی و یا حضوری باشد کارها به کندی پیش می رود و به سوالات مشتریان با تاخیر پاسخ داده می شود از این رو مشتری ممکن است از خرید و استفاد هاز یک خدمات منصرف شود و همین موضوع خود نارضایتی ایجاد می کند و اعتماد و اطمینان مشتری به شرکت و ارائه کنند خدمات از بین می رود و شرکت ها مشتریان خود به این روش از دست می دهند. مشتریان سوال های زیادی دارند که باید پاسخ داده شود تا به خرید رغبت پیدا کنند از این رو راه مناسب استفاده از پشتیبانی های آنلاین است.

حفظ مشتریان و جذب مشتریان جدید

اگر شرکت ها به دنبال حفظ مشتریان خود و جذب مشتریان جدید هستند باید از پشتیبانی های غیرآنلاین دوری کنند. پشتیبانی آنلاین از طریق راه اندازی سامانه ها برای ارتباط با کاربران و مشتریان وجود دارد و امروزه اکثر مدیران و صاحبان وب سایت ها از سامانه های آنلاین استفاده می کنند تا به راحتی در هر زمان و مکان با مشتریان خود به صورت زنده ارتباط داشته باشند از این رو استفاده از پشتیبانی های آنلاین در وقت شرکت و مشتریان صرفه جویی می کند.

مزایای پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی آنلاین دارای ویژگی های زیادی است که پشتیبانی غیرآنلاین فاقد آن هستند. برای مشتریان اطمینان ایجاد می کند تا از محصولات و خدمات خرید و استفاده کنند. برخی با اینکه در وب سایت های شرکتها درباره محصول و خدمات توضیحاتی وجود دارد و با این حال مشتریان ترجیح می رسند سوال کرده و پاسخ خود را دریافت کنند و به عبارتی ارتباط زنده آنها را برای خرید قانع می کند. برخی در خرید محصول و خدمات شک دارند از این رو ممکن است با پشتیبانی غیرآنلاین صحنه را ترک کنند و از خرید منصرف شوند از این پشتیبانی آنلاین و گفت و گوی زنده می تواند شک افراد را بر طرف کرده و به خرید تشویق کند. به عبارتی گفت و گوی زنده حس خوبی به مشتریان می دهد. خیلی وقت ها سایت ها بازدیدکنندگان زیادی دارد ولی خرید انجام نمی شود از این رو می توان با راه اندازی پشتیبانی آنلاین بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کرد. با این کار نه تنها مشتری شرکت ها افزایش می یابد بلکه می تواند ضمن افزایش مشتری ، فروش نیز افزایش یابد و شرکت به سوددهی برسد. وقتی ارتباط سریع و نزدیک می شود مشتری وفادار خواهد ماند و این که مشتری می فهمد که دارای پویایی است.

پشتیبانی غیرآنلاین روشی منسوخ در عصر فناوری
مطالعه اين مطلب را به ديگران پيشنهاد بدهيد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *