پشتیبانی نرم افزار

۰۲۱-۴۱۸۳۷۰۰۰تلفن

بر این باوریم که بقاء یک سیستم ارتباط مستقیمی با پشتیبانی آن سیستم دارد. گروه مهندسی آی کن سعی دارد با سرویس پشتیبانی فنی، تداوم ارتباط با مشتری را حفظ کند و مشکلات مخصوص کاربران با محصولات را برطرف سازد. ما سعی می‌کنیم سرویس پشتیبانی فنی را به گونه‌ای به مشتریان ارائه کنیم که علاوه بر رفع مشکلات جاری آنها، راهکارهای بهتری را در استفاده از محصولات داشته باشند. در این سال‌ها، تجربه به ما نشان داده است که ارتباط موثر با مشتری، ارائه راهکارهای مناسب به رشد نرم افزار و در نهایت به رشد سازمان منتهی می‌گردد.


داشتن یک تیم متخصص در زمینه پشتیبانی فنی به ما این امکان را می‌دهد تا از طرق زیر همواره در کنار مشتریان باشیم:

  • پشتیبانی به صورت تلفنی، حضوری، از راه دور
  • ارائه نسخ جدید نرم افزار
  • باز آموزی راهبران و کاربردان به صورت خصوصی یا گروهی
  • بازدیدهای دوره‌ای از نحوه عملکرد سیستم
Template Design:Dima Group