• محصولات
    • Enterprise BPMS
      • Portal
      • Workflow
      • Form Generator
      • Report Generator
      • توسعه سریع نرم‌افزار RAD
      • نظارت بر فعالیت‌های کسب و کار BAM
    • Standard BPMS
      • فرم ساز
      • گزارش ساز
      • گردش کار و سرویس‌ها
    • ERP
      • نرم افزار جامع مالی
      • نرم افزار جامع منابع انسانی
      • نرم افزار جامع لجستیک
      • نگهداری و تعمیرات (CMMS)
    • اتوماسیون اداری فرزین
    • حضور و غیاب
    • یکپارچه ساز (ESB)
    • نگهداری و تعمیرات (CMMS)
    • سامانه های ارتباطی
    • درخت محصولات
    • نمونه پروژه ها
  • رسانه
    • داستان موفقیت
    • تقدیرنامه‌ها
    • گالری تصاویر
    • تازه ها
    • مقالات
  • پشتیبانی
    • ارسال تیکت
    • صدای مشتری
    • خدمات استقرار و پشتیبانی
  • آکادمی
    • تقویم آکادمی
  • درباره ما
    • در یک نگاه
    • چرا آی کن؟
    • مؤسسان و مدیران
    • مجوزها و گواهینامه ها
    • شرکای تجاری
    • شتابدهنده استارتاپ ها (پیدایش)
  • همکاری و تماس
    • دفاتر و نمایندگی ها
    • درخواست مشاوره
    • استخدام
    • همکاران تجاری
  • درخواست مشاوره و دمو
  • EN
جستجو
TYPING و PRESS را برای جستجو شروع کنید
  • محصولات
    • Enterprise BPMS
      • Portal
      • Workflow
      • Form Generator
      • Report Generator
      • توسعه سریع نرم‌افزار RAD
      • نظارت بر فعالیت‌های کسب و کار BAM
    • Standard BPMS
      • فرم ساز
      • گزارش ساز
      • گردش کار و سرویس‌ها
    • ERP
      • نرم افزار جامع مالی
      • نرم افزار جامع منابع انسانی
      • نرم افزار جامع لجستیک
      • نگهداری و تعمیرات (CMMS)
    • اتوماسیون اداری فرزین
    • حضور و غیاب
    • یکپارچه ساز (ESB)
    • نگهداری و تعمیرات (CMMS)
    • سامانه های ارتباطی
    • درخت محصولات
    • نمونه پروژه ها
  • رسانه
    • داستان موفقیت
    • تقدیرنامه‌ها
    • گالری تصاویر
    • تازه ها
    • مقالات
  • پشتیبانی
    • ارسال تیکت
    • صدای مشتری
    • خدمات استقرار و پشتیبانی
  • آکادمی
    • تقویم آکادمی
  • درباره ما
    • در یک نگاه
    • چرا آی کن؟
    • مؤسسان و مدیران
    • مجوزها و گواهینامه ها
    • شرکای تجاری
    • شتابدهنده استارتاپ ها (پیدایش)
  • همکاری و تماس
    • دفاتر و نمایندگی ها
    • درخواست مشاوره
    • استخدام
    • همکاران تجاری
  • درخواست مشاوره و دمو
  • EN
جستجو
آی کن
  • محصولات
    • Enterprise BPMS
      • Portal
      • Workflow
      • Form Generator
      • Report Generator
      • توسعه سریع نرم‌افزار RAD
      • نظارت بر فعالیت‌های کسب و کار BAM
    • Standard BPMS
      • فرم ساز
      • گزارش ساز
      • گردش کار و سرویس‌ها
    • ERP
      • نرم افزار جامع مالی
      • نرم افزار جامع منابع انسانی
      • نرم افزار جامع لجستیک
      • نگهداری و تعمیرات (CMMS)
    • اتوماسیون اداری فرزین
    • حضور و غیاب
    • یکپارچه ساز (ESB)
    • نگهداری و تعمیرات (CMMS)
    • سامانه های ارتباطی
    • درخت محصولات
    • نمونه پروژه ها
  • رسانه
    • داستان موفقیت
    • تقدیرنامه‌ها
    • گالری تصاویر
    • تازه ها
    • مقالات
  • پشتیبانی
    • ارسال تیکت
    • صدای مشتری
    • خدمات استقرار و پشتیبانی
  • آکادمی
    • تقویم آکادمی
  • درباره ما
    • در یک نگاه
    • چرا آی کن؟
    • مؤسسان و مدیران
    • مجوزها و گواهینامه ها
    • شرکای تجاری
    • شتابدهنده استارتاپ ها (پیدایش)
  • همکاری و تماس
    • دفاتر و نمایندگی ها
    • درخواست مشاوره
    • استخدام
    • همکاران تجاری
  • درخواست مشاوره و دمو
  • EN
جستجو
TYPING و PRESS را برای جستجو شروع کنید
  • محصولات
    • Enterprise BPMS
      • Portal
      • Workflow
      • Form Generator
      • Report Generator
      • توسعه سریع نرم‌افزار RAD
      • نظارت بر فعالیت‌های کسب و کار BAM
    • Standard BPMS
      • فرم ساز
      • گزارش ساز
      • گردش کار و سرویس‌ها
    • ERP
      • نرم افزار جامع مالی
      • نرم افزار جامع منابع انسانی
      • نرم افزار جامع لجستیک
      • نگهداری و تعمیرات (CMMS)
    • اتوماسیون اداری فرزین
    • حضور و غیاب
    • یکپارچه ساز (ESB)
    • نگهداری و تعمیرات (CMMS)
    • سامانه های ارتباطی
    • درخت محصولات
    • نمونه پروژه ها
  • رسانه
    • داستان موفقیت
    • تقدیرنامه‌ها
    • گالری تصاویر
    • تازه ها
    • مقالات
  • پشتیبانی
    • ارسال تیکت
    • صدای مشتری
    • خدمات استقرار و پشتیبانی
  • آکادمی
    • تقویم آکادمی
  • درباره ما
    • در یک نگاه
    • چرا آی کن؟
    • مؤسسان و مدیران
    • مجوزها و گواهینامه ها
    • شرکای تجاری
    • شتابدهنده استارتاپ ها (پیدایش)
  • همکاری و تماس
    • دفاتر و نمایندگی ها
    • درخواست مشاوره
    • استخدام
    • همکاران تجاری
  • درخواست مشاوره و دمو
  • EN
جستجو
داده، دانش و پشتیبانی از تصمیم گیری

داده و دانش حامیان تصمیم گیری مدیران

چطور از اطلاعات در تصمیم گیری استفاده کنیم

تصمیم گیری مدیران

نقش اصلی یک مدیر، تصمیم گیری است و تصمیم گیرندگان بایستی برای این کار داده ها، اطلاعات و علم لازم را داشته باشد، کیفیت این موارد و حالات استفاده از این موارد، کیفیت تصمیمات و رفاه سازمان ها را در بردارد. تعجبی ندارد که چرا بعضی از سازمان ها، نام خودشان را صنف اطلاعاتی گذاشته اند. امروزه تکنولوژی شبکه اینترنتی و دیجیتالی شدن امور خلاقیت را افزایش داده و شبیه سازی ایجاد کرده است و اطلاعات را ذخیره کرده و از آن ها استفاده می کنند. متاسفانه مقدار اطلاعات آنقدر سریع جمع میشوند و افزایش می یابند که بعضی مواقع سازمان ها به نظر می آید، در اطلاعات افزاینده غرق میشوند. در این مقاله سعی بر این است که توضیح دهیم چطور سازمان های جدید با این اطلاعات سرو کار دارند و چطور این موارد را در تصمیم گیری هایشان به کار می برند.

چرا مدیران به حمایت فناوری اطلاعات نیاز دارند؟

تصمیم گیری بدون پردازش اطلاعات در هر فعالیتی مشکل است. به علل مختلف بخصوص مواردی که در ادامه ذکر میکنیم پردازش اطلاعات بسیار پیچیده و مشکل میگردد.

  • تعداد فزاینده ی انتخاب ها و بررسی و ارزیابی آن ها در تصمیم گیری ها: در اثر نوآوری های مختلف در فناوری، مبادلات توسعه یافته و توسعه ی بازاریابی جهانی و استفاده از اینترنت و پست الکترونیکی و ابزار های نوین، این مسئله به وجود آمده است.
  • فشار، وقت و زمان: آنچه مسلم است، این است که نمی توان به طور ذهنی اطلاعات موردنیاز را به سرعت پردازش نمود.
  • پیچیدگی تصمیم گیری ها، این پیچیدگی به علت روابط مختلف محیط تصمیم گیری: البته کار بررسی و فهم این پیچیدگی احتیاج به دانستن فناوری اطلاعاتی دارد.
  • تصمیم گیری های اشتباهی: به علت پیچیدگی و وابستگی این فرایند ها به صورت زنجیره دار اشتباه کردن در چنین مواردی گران تمام میشود.
  • احتیاج به دسترسی به اطلاعات از راه دور: تصمیم گیران، اغلب بایستی سریعا به جع آوری اطلاعات بپردازند و این اطلاعاتی است که کمتر در دسترس قرار دارد و این مورد را گاهی با مشاوره با متخصصان انجام میدهند و یا به تصمیم گیری گروهی میپردازند.

نیاز به این موارد، به پیچیدگی تصمیم گیری می افزاید. استفاده از رایانه، میتواند کمک بزرگی باشد مثلا مدل بندی کامپیوتری، میتواند سریعا تصمیم بگیرد و از بین چندین مورد یک انتخاب انجام دهد و تجزیه تحلیل خاص را سریعا انجام دهد.

تبدیل و مدیریت داده ها

همانطور که میدانید اطلاعات داده های خام هستند و به اصلاح معنی خاصی ندارند این اطلاعات بایستی معنی شوند و علم از آن ها اقتباس گردد. در هر شرکتی، جمع آوری اطلاعات برای تصمیم گیری ها صورت میگیرد. مثلا وقتی یک مسئول بازاریابی بخواهد تصمیمی بگیرد، احتیاج دارد اطلاعات و داده های مربوطه را بررسی و تجزیه تحلیل نماید و در سطوح مختلف آن ها را در قیمت ها، اندازه ها و مقیاس ها بگمارد؛ بایستی اطلاعات مناسب داشته باشد و این علم را از آن ها به دست آورد تا برنامه ریزی مناسبی داشته باشد. در سازمان ها این اطلاعات و داده ها بایستی قابل انعطاف و دست یافتنی و در عین حال قدرتمند و مفید باشند. پردازش این اطلاعات و داده ها و تبدیل آن ها به تصمیمات درست منجر میشود.

هوشمند کاری

یک نوع استفاده ی اساسی از اطلاعات جمع آوری شده و پردازش شده در تجارت هوشمندانه است. به طور کلی این علم ( هوشمند کاری ) عبارتست از تنوع فعالیت ها برای کسب اطلاعات لازم برای تولید و انجام تصمیمات تجاری صحیح و درست، این بستگی به محل اخذ اطلاعات ندارد. این سبک اطلاعاتی به جمع آوری اطلاعات در مراکز اطلاعاتی میپردازد و استفاده از اطلاعات در شکل های مختلف و با ابزرا متنوع است، این ابزار میتواند به صورت گزارشی، تصویر، استراتژی های اطلاعاتی و غیره باشند.

سیستم های پشتیبان تصمیم

در موقع تصیم گیری، چه سازمانی و چه شخصی، فرد تصمیم گیرنده فرایندهایی را انجام میدهد که شامل چهار مرحله است: بررسی، طراحی، انتخاب و پیاده سازی. البته این مراحل، به صورت ارتباط یک به یک و رابطه ی خاص با موارد قبلی صورت میگیرد. سیستم های حمایت از تصمیم (Data Decision System) ، سعی دارد در فرایند تصمیم گیری به صورت خودکار عمل کند. این سیستم خودکار مبتنی بر شخص استفاده کننده از اطلاعات و انگیزه های او در زندگی حقیقی است.

مدل سازی در تصمیم گیری ها

یک مدل، عبارت است از یک شکل یا نمایش ساده شده ی یک حقیقت. شکل به عنوان ساده شده ی حقیقت به کار گرفته میشود، چون حقیقت بسیار پیچیده است و DSS از مدل سازی حقایق برای انجام آزمایشات و تحلیل ها در سطوح مختلف استفاده می کند.

مدل های شکلی نمایشی: یک مدل شکلی یک سیستم نمایش یا تصویری است که ممکن است سه بعدی باشند مانند مدل های اتومبیل ها هواپیما ها و … . تصاویر یا عکس ها همان گونه اند ولی دارای دوبعد هستند.

مدل های آنالوگ: این مدل، همانند مدل حقیقی نیست، ولی مانند آن رفتار یا عمل می کند. این مدل میتواند فیزیکی باشد، اما شکل آن مختلف است و با نوع حقیقی آن متفاوت است.

مدل های ریاضی و عددی : ساختن مدل های شکلی و آنالوگ با اعداد و ارقام ریاضی میسر می گردد. در بیشتر امور مالی و پولی اعداد و ارقام ریاضی نقش مهمی را ایفا میکنند. درعلوم پیشرفته فعلی در مورد اشکال و گرافیک ها تصاویر و شبیه سازی سه نوع مدل را به هم متصل کرده است.

مدل های ذهنی و عقلی: علاوه بر مدل های قبلی، انسان ها از ذهنیات و مدل های فکری نیز استفاده میکنند. این مدل تشریح میکند که یک شخص در یک موقعیت چگونه فکر میکند. این مدل شامل اعتقادات، تصورات، فرضیات، روابط و جریانات شغلی و کاری اشخاص است. مثلا تفکر یک مدیر را در به کارگیری افراد در محل کار نشان میدهد. ذهن اشخاص، روش به کارگیری اطلاعات به شکل صحیحی را در بر دارد.

چارچوبی برای حمایت از تصمیمات کامپیوتری

برای فهم بیشتر این سیستم ( حمایت از تصمیمات) ما بایستی تصمیمات را با دو بعد بررسی کنیم و تقسیم بندی نماییم: ساختار مسئله و ماهیت تصمیم گیری.

ساختار مسئله: بعد اول ساختار مسئله است. این بعد، بر اساس فرایند تصمیم گیری قرار دارد که از تصمیمات عالی گرفته تا سطوح پایین را شامل میشود. این مسائل تکراری بوده و راه حل های استانداردی را شامل میشوند. فازهای اولیه ی این بعد عبارتند از هوش، طرح و انتخاب که به ترتیب خاصی قرار میگیرند. از سوی دیگر فرایند های بدون ساختار وجود دارند که مشکلاتی نامفهوم می باشند و فازهای هوش و طرح انتخاب در آن ها ترتیب خاصی ندارد. در چنین مواردی نقش اصلی را درک انسان ایفا میکند. مانند انتخاب افراد جدید یا انتخاب یک سری تحقیقات تازه و توسعه ی پروژه های آینده.

ماهیت تصمیم: بعد دوم این قضیه، تصمیم گیری و ماهیت آن است. میتوان سه شاخه از این موارد را در تصمیمات عنوان کرد.
کنترل کاری یا عملی که عبارتست از امور مخصوص در محل کار

کنترل مدیریتی که استفاده صحیح از منابع انسانی است، در رسیدن به اهداف شرکت یا سازمان و …

طراحی یا برنامه ریزی استراتژیک که اشاره دارد به اهداف دراز مدت و تدابیر خاص جهت رشد و شکوفایی و تعین منابع.

ابزارهای اطلاعاتی

ابزارها و تکنیک های زیادی در این ورد وجود دارند که مهمترین آن ها عبارتند از محاسبه ی خنثی، عوامل هوشمند و تحلیل اینترنتی

  1. محاسبه ی خنثی: عبارتست از روشی که دستگاه انجام میدهد و اطلاعات و داده های قدیمی را یتوان برای تعیین الگو امتحان نمود. مثلا با مشخص کردن مشتریان وفادار و قدرتمند در خرید، میتوان مشخص کرد که سازمان در حال ورشکستگی است یا نه.
  2. عوامل هوشمند: یکی از مهمترین روش های مورد استفاده در اینترنت، استفاده از عوامل هوشمند است. تحلیل گروهی و گروه بندی، روشی است که از یک سری الگوریتم استفاده میکنند و قوانین آماری را در میان اقلام مورد نظر اعلام میکنند
  3.  بررسی و تحلیل اینترنتی: از آنجایی که این روش از مرکز اطلاعاتی داده ها شکل گرفته، امروزه میتوان از طریق شبکه های اینترنتی اطلاعاتی، آن را به کار برد که مدیران را قادر میسازد، موارد اطلاعاتی را پیدا کنند. این یک شکل تحقیق در بازار و بازاریابی است.

موارد اخلاقی

موارد اخلاقی و قانونی مربوط به تجزیه تحلیل اطلاعات: با استفاده از این موارد، نه تنها کشف اطلاعات ممکن میگردد، بلکه آن ها را میتوان اصلاح کرد یا به درستی به کار برد. شرکت ها در طول استفاده از این اطلاعات بایستی به موارد قانونی و اخلاقی اهمیت دهند. مثلا شرکتی تشکیل سیستم DSS داده تا امور مالی را از طریق کامپیوتر ایجاد کند تا ایجاد بازنشستگی زودتر از موعد نماید، ولی ممکن است امور مربوط به مالیات را در نظر نگیرد. مورد دیگر، قضاوت انسان ها در محل کار است که ممکن است در تصمیم گیری ها به موارد غیر اخلاقی تبدیل شود. شرکت ها بایستی موارد اخلاقی را در سیستم خود لحاظ کنند.

مسائل قانونی مربوط به تحلیل داده ها و اطلاعات: مهمترین این موارد، تبعیض، امنیت اطلاعاتی و مالکیت اطلاعات است. برای جستجوی اطلاعات و تحلیل آن، سازمان بر آن است که کاتالوگ و بروشور تهییه نماید و آن را مستقیما به افراد خاص یا شرایط سنی مشخص بفرستد. برای این منظور او فقط یک سری اطلاعات خاص را دریافت میکند و به صورت سری این اطلاعات مخفی میمانند. البته برد آن ها در این صورت تضمین میشود، ولی اطلاعات به صورت سری میماند. نوع دیگر موارد قانونی امنیت اطلاعات است. آیا دسترسی به اطلاعات سری مجاز است؟ ایا اطلاعات از منبع شرکت گرفته شده است یا نه؟ شخص صاحب این اطلاعات کیست؟ و …

حمایت آیتی از فعالیت های علوم مدیریت

  • تشخیص علوم و تعیین آن در تصمیم گیری
  • کشف علوم و تجزیه و تحلیل آن برای تحقیقات و جمع آوری اطلاعات
  • کسب علوم یا به دست آوردن اطلاعات و مفید بودن آن برای همه
  • تولید علم برای جمعیت و نژاد ها
  • تاسیس سازمان ها و اساس اطلاعات در سازمان ها توزیع اطلاعات و استفاده ازآن ها در زمان احتیاج در محل

صفحات

  • آرشیو اسناد و مدارک
  • آکادمی
  • آکادمی
  • اتوماسيون اداري پيشرفته تحت وب آي‌كن
  • اتوماسيون اداري چيست؟
  • اتوماسیون اداری پیشرفته تحت وب
  • اخبار
  • ارتباط ساده، سریع و فراگیر; لازمه ی روابط عمومی الکترونیک
  • اموال و دارایی های ثابت
  • انبار
  • بازنشانی رمز عبور
  • باشگاه مشتریان
  • باشگاه مشتریان فعلی آی کن
  • بودجه و اعتبارات
  • پرسش و پاسخ
  • پشتیبانی
  • پنل کاربری
  • پیدایش
  • تشکیلات سازمانی
  • تقدیرنامه
  • تقویم آکادمی
  • تقویم آکادمی آی کن
  • تقویم آموزشی خرداد ماه 1400
  • تماس
  • ثبت نام
  • جشن روز زن در آی کن
  • جشنواره زمستان 1400
  • جشنواره ویژه نرم افزار یکپارچه ساز آی کن(ICAN ESB)-بهمن 1401
  • چت سازمانی
  • چگونه دولت الکترونیکی موجب افزایش بهره وری می شود؟
  • حساب کاربری
  • حسابداری تعهدی
  • حقوق و دستمزد
  • خروج
  • داشبورد مدیریتی
  • دانلود microsoft office 2013
  • دانلود نرم افزار SQL server 2016
  • دانلود ویندوز سرور 2012
  • درباره ما
  • درخواست مشاوره و دموی رایگان
  • دوره اول کلاس آموزشی ICAN Standard BPMS
  • دوره جذب 1401
  • راهکارهای آی کن
  • رتبه ۱ شورای عالی انفورماتیک
  • رسانه آی کن
  • سازمان الکترونیک و اتوماسیون اداری
  • سامانه پاسخگویی به شکایات
  • سامانه پيامك پيشرفته سپنتا
  • سامانه تکریم ارباب رجوع سپنتا
  • سامانه تلفن گوياي پيشرفته سپنتا
  • سامانه حضور و غیاب
  • سامانه درخواست اشتراک پذیری عمده و صنایع
  • سامانه درخواست کالا و خرید
  • سامانه درخواست نصب تابلو در محورهای برون شهری
  • سامانه ساز
  • سامانه شکایات
  • سامانه صدور کارت واکسیناسیون دام
  • سامانه فکس پیشرفته سپنتا
  • سامانه مديريت جلسات و پیگیری مصوبات
  • سامانه مدیریت آبادی های کشور
  • سامانه مدیریت کنترل پروژه
  • سامانه مرخصی و ماموریت
  • سامانه ملی درخواست جایگاه
  • سامانه نظارت بر داروهای اعتیاد آور
  • سری دوم
  • سمینار آی کن در قزوین – تیر 97
  • سير تكامل BPMS
  • سیستم آموزش
  • سیستم حقوق و دستمزد
  • سیستم کارگزینی
  • سیستم‌های ویندوز و VMware ESXi، هدف باج‌افزار Nevada
  • شرکای تجاری گروه شرکت های آی کن
  • شکاف دیجیتالی
  • صدای مشتری
  • طرح اجاره به شرط تمليک – جشنواره زمستانی آی کن – 1401
  • طرح اعطای امتياز هديه خريد مجدد – جشنواره زمستانی آی کن – 1401
  • طرح تخفیف 20% + 10% – جشنواره زمستانی آی کن – 1401
  • طرح تخفیفات ویژه ی نوروزی گروه مهندسی آی کن
  • طرح جایگزینی اتوماسیون های مکاتبات قدیمی (از هر برند) با اتوماسیون اداری پیشرفته آی کن
  • طرح جایگزینی نرم افزارهای حضور و غیاب قدیمی (از هر برند) با حضور و غیاب پیشرفته آی کن
  • طرح جایگزینی نرم افزارهای قدیمی- جشنواره زمستانی آی کن – 1401
  • طرح صرفه جویی میلیاردی با سرمایه گذاری میلیونی
  • طرح فروش بی نهایت موتورهای سازمان الکترونیک
  • عضویت در خبرنامه
  • فستیوال تصویری
  • فستیوال محیط زیست
  • فیلم های آموزشی
  • قرارداد ها
  • کاربر
  • کارتابل همراه
  • کسب رتبه نخست از شوراي عالي انفورماتيک
  • گالری تصاویر
  • گالری تصاویر همایش بزرگ سازمان فرآیندگرا، از ایده تا اجرا
  • گالری تصاویر همایش ملی روستا و عشایر
  • گروه مهندسی آی کن
  • گروه مهندسی آی کن قدیم
  • گروه مهندسی آی کن قدیم1
  • گواهینامه
  • گواهی‌نامه امنیتی از مراجع ذیصلاح
  • مؤسسان و مدیران
  • مجله edms
  • مجوزها و گواهینامه ها
  • محصولات
  • مدیریت فرایند کسب و کار (Enterprise BPMS)
  • مزایای استفاده از BPMS
  • مسابقه جمله سازی با آی کن
  • مستند موفقیت مشتریان
  • مشاوره
  • مشاوره-۱
  • مشکل فنی در ثبت نام همایش
  • مطفا چيست؟
  • مقالات و دانستنی ها
  • مهم ترین سرفصل های کارگاه BPMS آی‌کن
  • موتور تعریف و اجرای گردش کار
  • موتور فرم ساز
  • موتور گزارش ساز
  • نرم افزار اتوماسیون اداری فرزین
  • نرم افزار حسابداری
  • نرم افزار حسابداری مالی
  • نرم افزار مدیریت بازرگانی و خرید
  • نرم افزار مدیریت منابع انسانی
  • نرم افزار نگهداری و تعمیرات (ICAN CMMS)- نرم افزار PM
  • نسل جدید اتوماسیون اداری
  • نسل جدید اتوماسیون اداری آی کن
  • نظام پیشنهادات
  • نقش «فناوری اطلاعات » در توسعه کشاورزی و دامداری
  • نمونه پروژه ها
  • همایش اتوماسیون اداری و بهبود مدیریت شهری
  • همایش راهکارهای جامع آی کن – بهمن 96
  • همایش سالیانه
  • همایش مدیریت فرآیندهای کسب و کار
  • همایش مدیریت فرآیندهای کسب و کار – شهریور 97
  • وبلاگ
  • ورود
  • ورود
  • ورود کاربر
  • وقت آن است که کاغذ را کنار بگذارید
  • ویدئو
  • يادآوري هاي مهم پايان سال نرم افزارهای آی کن(ویژه راهبران)
  • استخدام
  • استقرار
  • تلفن گویا
  • توسعه سریع نرم افزار RAD
  • چرا آی کن؟
  • حسابداری
  • راهکار جامع مالی
  • فرصت های شغلی در آی کن
  • قرارداد
  • کارگزینی
  • گزارش رویدادهای برگزارشده
  • مقالات
  • نرم افزار اتوماسیون اداری فرزین
  • نمایندگی‌های استانی
  • نهادهای دولتی
  • یکپارچه ساز ESB
  • BPMS چیست؟
  • ICAN ERP
  • اتوماسیون اداری بر بستر ابر
  • بودجه و اعتبارات
  • پرسش های متداول
  • پیامک
  • تدارکات خرید
  • تشکیلات
  • خدمات پشتیبانی
  • داشبورد مدیریتی
  • دبیرخانه محرمانه
  • دفاتر استانی
  • راهکار جامع منابع انسانی
  • شهرداری ها
  • طرح‌های ارائه شده در همایش هوشمندسازی فرآیندها
  • نظارت بر فعالیت های کسب و کار BAM
  • همکاری تجاری
  • Portal
  • آرشیو اسناد
  • انبار
  • جشنواره خرید نقدی زمستانه
  • دفاتر و نمایندگی‌ها
  • راهکار جامع لجستیک
  • سازمان های ویژه
  • صورتهای مالی
  • فرم ساز
  • کارتابل همراه عصاره
  • نرم افزار حضور و غیاب آی کن
  • نرم افزار یکپارچه ساز
  • نمابر (فکس پیشرفته)
  • Workflow
  • آموزشی و پژوهشی
  • اموال و دارایی ثابت
  • پرتال مشتریان
  • خزانه داری
  • دبیرخانه
  • گزارش ساز
  • نرم افزار Bpms مدیریت کسب و کار
  • نرم افزار مالی، منابع انسانی و لجستیک
  • Form Generator
  • آموزش
  • ارزیابی عملکرد
  • تماس با ما
  • حقوق و دستمزد
  • خدمات الکترونیک عمومی
  • مشتریان
  • میز خدمت الکترونیک
  • نرم افزارهای کاربردی
  • یکپارچه ساز ESB
  • Report Generator
  • بیانیه ماموریت
  • راهکار استقرار و پشتیبانی
  • سامانه های ارتباطی
  • سامانه های مرکز ارتباط سپنتا
  • شرکت های دولتی
  • کارتابل همراه
  • گردش کار و سرویس‌ها
  • اتوماسیون اداری رایگان
  • سامانه مرخصی و ماموریت
  • مدیران آی کن
  • مسئولیت های اجتماعی
  • موتور مولد خدمات دولت الکترونیک
  • پیام آی کن
  • تقدیرنامه ها
  • سامانه مصوبات و جلسات
  • کاتالوگ های خدمات الکترونیک
  • سامانه تبادل فایل
  • سامانه دانشنامه سازمانی
  • سامانه نظام پیشنهادات
  • میز خدمت الکترونیک فراگیر
  • راهکارهای جامع نرم افزاری آی کن

دسته

  • آشنایی با راهکار های آی کن
  • آکادمی
  • آموزش SQL SERVER
  • آموزش جی کوئری
  • آموزش کاربردی
  • آموزش وردپرس
  • آی کن مگ
  • اخبار
  • اخبار آی کن
  • اخبار فناوری اطلاعات
  • اخبار کرونا
  • اخبار ویژه آی کن
  • تقویم آموزشی
  • حوزه مدیریت، مالی و بازاریابی
  • رویدادها
  • فرایند کسب و کار
  • گروه اتوماسیون
  • گزارش
  • گزارش رویدادها
  • محصولات
  • مقاله
  • نرم‌افزار اتوماسیون اداری
  • نمونه پروژه ها

بایگانی

  • فوریه 2023
  • ژانویه 2023
  • دسامبر 2022
  • نوامبر 2022
  • اکتبر 2022
  • سپتامبر 2022
  • آگوست 2022
  • جولای 2022
  • ژوئن 2022
  • می 2022
  • آوریل 2022
  • فوریه 2022
  • ژانویه 2022
  • دسامبر 2021
  • نوامبر 2021
  • اکتبر 2021
  • سپتامبر 2021
  • آگوست 2021
  • جولای 2021
  • ژوئن 2021
  • می 2021
  • آوریل 2021
  • مارس 2021
  • فوریه 2021
  • ژانویه 2021
  • دسامبر 2020
  • نوامبر 2020
  • اکتبر 2020
  • سپتامبر 2020
  • آگوست 2020
  • جولای 2020
  • ژوئن 2020
  • آوریل 2020
  • مارس 2020
  • فوریه 2020
  • ژانویه 2020
  • دسامبر 2019
  • نوامبر 2019
  • اکتبر 2019
  • سپتامبر 2019
  • آگوست 2019
  • جولای 2019
  • ژوئن 2019
  • می 2019
  • آوریل 2019
  • فوریه 2019
  • ژانویه 2019
  • دسامبر 2018
  • نوامبر 2018
  • اکتبر 2018
  • سپتامبر 2018
  • آگوست 2018
  • جولای 2018
  • ژوئن 2018
  • می 2018
  • آوریل 2018
  • مارس 2018
  • فوریه 2018
  • ژانویه 2018
  • دسامبر 2017
  • نوامبر 2017
  • اکتبر 2017
  • سپتامبر 2017
  • آگوست 2017
  • جولای 2017
  • ژوئن 2017
  • آوریل 2017
  • Instagram
  • LinkedIn
طرح‌های ارائه شده در همایش هوشمندسازی فرآیندها... همایش هوشمندسازی فرآیندها - اصفهان سیستم های استراتژیک و سازماندهی مجدد

محصولات آی کن

  • مدیریت فرایند کسب و کار (Enterprise BPMS)
  • نرم افزار Bpms مدیریت کسب و کار
  • اتوماسیون
  • راهکار جامع مالی
  • راهکار جامع منابع انسانی
  • راهکار جامع لجستیک
  • یکپارچه ساز ESB
  • سامانه های ارتباطی

با آی کن

  • نمونه پروژه ها
  • پشتیبانی
  • آکادمی
  • همکاری با ما
  • تماس با ما

      © کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه مهندسی آی کن می‌باشد.

      رفتن به بالا