راهکارهای استقرار و پشتیبانی
[/vc_column_text][bsf-info-box icon_type=”custom” icon_img=”id^1141|url^http://new.http://new.ican.ir/wp-content/uploads/2017/04/img20.png|caption^null|alt^null|title^img20|description^null” img_width=”120″ icon_animation=”pulse” title=”استقرار نرم افزار” pos=”left” title_font=”font_family:BYekan|font_call:BYekan” desc_font=”font_family:BYekan|font_call:BYekan” title_font_size=”desktop:16px;” title_font_color=”#000000″ desc_font_size=”desktop:14px;”]در این فاز، آموزش های داده شده به صورت عملیاتی در سازمان شروع می شود. در تمام زمان اجرا، کارشناسان خبره ما در کنار کاربران هستند تا در ضمن انجام کارها به صورت سیستمی، آموزش های لازم انجام شود و سیستم با کمترین خطا و نگرانی اجرا گردد.
[/bsf-info-box][bsf-info-box icon_type=”custom” icon_img=”id^1142|url^http://new.http://new.ican.ir/wp-content/uploads/2017/04/img21.png|caption^null|alt^null|title^img21|description^null” img_width=”120″ icon_animation=”pulse” title=”آموزش نرم افزار” pos=”left” title_font=”font_family:BYekan|font_call:BYekan” desc_font=”font_family:BYekan|font_call:BYekan” title_font_size=”desktop:16px;” title_font_color=”#000000″ desc_font_size=”desktop:14px;”]گروه مهندسی آی کن اعتقاد دارد که آموزش پایه ای ترین فاز در راه اندازی کارآمد پروژه می باشد و بر همین اساس آموزش ها توسط کارشناسان با بیشترین حساسیت و دقت انجام می گردد.
[/bsf-info-box][bsf-info-box icon_type=”custom” icon_img=”id^1144|url^http://new.http://new.ican.ir/wp-content/uploads/2017/04/support.png|caption^null|alt^null|title^support|description^null” img_width=”120″ icon_animation=”pulse” title=”پشتیبانی نرم افزار” pos=”left” title_font=”font_family:BYekan|font_call:BYekan” desc_font=”font_family:BYekan|font_call:BYekan” title_font_size=”desktop:16px;” title_font_color=”#000000″ desc_font_size=”desktop:14px;”]خدمات پشتیبانی در گروه مهندسی آی کن، توسط دفاتر و نمایندگی ها ما در سطح کشور انجام می گیرد. مشتریان، با توجه به نیاز ، نرم افزار خریداری شده و موقعیت مکانی خود می توانند از بهترین سرویس های کارشناسان خبره ما در زمینه رفع مشکلات احتمالی و مشاوره های مورد نیاز بهره مند شوند.
[/bsf-info-box][bsf-info-box icon_type=”custom” icon_img=”id^1143|url^http://new.http://new.ican.ir/wp-content/uploads/2017/04/img22.png|caption^null|alt^null|title^img22|description^null” img_width=”120″ icon_animation=”pulse” title=”گارانتی نرم افزار” pos=”left” title_font=”font_family:BYekan|font_call:BYekan” desc_font=”font_family:BYekan|font_call:BYekan” title_font_size=”desktop:16px;” title_font_color=”#000000″ desc_font_size=”desktop:14px;”]بعد از راه اندازی کامل سیستم در سازمان، متناسب با نوع پروژه، برای پاسخگویی به تمام سوالات، ابهامات و مشکلات احتمالی، به صورت تلفنی و یا درصورت نیاز به صورت حضوری در کنارتان هستیم.
[/bsf-info-box][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”1139″ img_size=”large” alignment=”right” css_animation=”appear” title=”فرآیند پشتیبانی”][vc_single_image image=”1138″ img_size=”large” alignment=”right” css_animation=”appear” title=”فرآیند فروش”][vc_single_image image=”1139″ img_size=”large” alignment=”right” css_animation=”appear” title=”فرآیند اجرا و راه اندازی”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row]