[vc_row][vc_column][vc_btn title=”دانلود کاتالوگ سامانه شکایات” color=”juicy-pink” align=”left” link=”url:http%3A%2F%2Fhttp://new.ican.ir%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F05%2Fshekayat-1.pdf|title:%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87%20%D8%B4%DA%A9%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D8%AA|target:%20_blank|”][vc_column_text css_animation=”right-to-left”]
سامانه شکایات
در حال حاضر در صورتی که شهروندان خواهان طرح شکایت از سازمان باسند باید دشواری هایی همچون : مراجعه حضوری برای طرح شکایت، پیگیری وضعیت شکایت، و … بپذیرند. این موارد زمانی تشدید خواهد شد که مراجعه کننده فردی از مناطق روستایی و دور افتاده استان باشد. سیستم شکایات این فرایند را از مرحله آغازین (طرح شکایت) تا مرحله پایانی (دریافت نتیجه از شکایت انجام شده) به صورت مکانیزه و الکترونیکی انجام خواهد داد.
فرم ،فرآيند و گزارش هاي سامانه شکایات:
- فرم درخواست شکایات(شهروند)
- فرم پایه عمومی گلستان
- فرم درخواست شکایات(سازمان)
امکانات و مزايای سيستم:
- امکان طرح شکایت در هر زمان
- حذف موقعیت جفرافیایی برای طرح شکایت
- امکان طرح شکایت از پورتال بدون نیاز به شناسه کاربری
- تولید فرم درخواست شکایت (درون سازمان) به صورت اتوماتیک از لایه شهروند
- امکان ارجاع فرم درون سازمان به افراد مختلف و مطابق نیاز، بدون محدودیت
- امکان ارجاع رونوشت از فرم درخواست شکایات بدون محدودیت در تعداد افراد ، در هر مرحله از ارجاع
- امکان تعیین مسیر حرکت فرم مطابق شکایت انجام شده در ستاد و فرمانداری ها
- امکان گردش کامل مابین ستاد و فرمانداری ها به صورت رفت و برگشتی بدون محدودیت
- امکان مشاهده و پیگیری وضعیت شکایت انجام شده توسط مدیریت
- امکان اطلاع رسانی به شهروند (Email,SMS)
- امکان برقراری ارتباط و اطلاع رسانی به شهروند از طریق فرم پیگیری
- امکان پیگیری تمامی موارد از طریق کارتابل شهروند