سمینار میز خدمت الکترونیک آی کن در سمنان برگزار شد

سمینار میز خدمت الکترونیک که به همت نماینده آی کن در استان سمنان (شرکت تحلیل گران کومش رایانه) در تاریخ ۱۱ تیر ماه در سالن مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان برگزار شد.

به گزارش واحد آکادمی آی کن، خانم مهندس موسایی مسئول آکادمی آی کن، با بیان اینکه هدف از راه اندازی میز خدمت الکترونیک، ارائه خدمات به هنگام و مناسب به مشتریان و کارکنان سازمان ها در هر زمان و از طریق سامانه های الکترونیکی و قابل دسترس از طریق وب و دستگاه های ارتباطی هوشمند است، سمینار را آغاز نمودند و فرمودند که راه اندازی میز خدمت الکترونیکی علاوه بر سهولت خدمت رسانی برای سازمان خدمت رسان و سهولت دریافت خدمات برای ارباب رجوع، مزایای بسیاری برای مدیریت کلانتر کشور و نیز حفظ محیط زیست خواهد داشت.
ایشان مزایای راه اندازی میز خدمت الکترونیکدر سازمان ها را به شرح زیر بیان فرمودند:

  • کاهش ترافیک شهری و آلودگی هوا به علت کاهش نیاز به تردد شهروندان برای دریافت خدمات
  • ارتقای رضایت مشتریان و بهبود میزان اعتماد به علت دریافت خدمات مناسب و به هنگام
  • کاهش چرخه عمر رسیدگی و افزایش سرعت ارائه خدمات ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته
  • به کمک فناوری اطلاعات میتوان بدنه سازمان را کاهش داد وبا مدیریت و کنترل اثربخش سازمان از طریق خدمت رسانی الکترونیکی امکان گزارش گیری و رصد و شناسایی گلوگاه های ارائه خدمات در سازمان فراهم خواهد بود و با بهبود این چرخه ، کارکنان کمتری درگیر ارائه خدمات خواهند بود و امکان استفاده بهتر ار توانایی و پتانسیل آنها در بخش های دیگر وجود خواه داشت.
  • با کم کردن ارتباط مستقیم بین ارباب رجوع و کارکنان سازمان ، میتوان مدیریت پیشگیرانه برای مسائلی نظیر ارتباطات آلوده و اعمال نفوذ افراد در درخواستها داشت.

او افزود: هر سازمان بایستی میز خدمت الکترونیکی متناسب نیاز خود را برای سازمان خود راه اندازی نماید، و سازمان ها بایستی سامانه میز خدمت الکترونیکی را برگزینند که امکان گسترش و تغییر متناسب با نیاز و روال ارائه خدمات در سازمان خودشان را داشته باشد و سامانه میز خدمت الکترونیکی آی کن با بستر و ابزار های بسیار کارا این امکان را به سازمان ها خواهد داد که به راحتی سامانه میز خدمت متناسب با نیاز سازمان خود را فراهم آوردند.

موسایی افزود: برای ارائه خدمات بهتر و کاراتر نیاز است تا سامانه میزخدت الکترونیک امکان ارتباط با دیگر سامانه های سازمان خدمت رسان را داشته باشد تا بتوان چرخه ارائه خدمات تکمیلی را الکترونیکی نمود. وی با معرفی سامانه یکپارچه ساز آی کن (Integration Framework ) به عنوان تنهای سامانه یکپارچه ساز ایرانی و کاملا بومی ، فرمودند که در حال حاضر سازمان ها از محصولات نرم افزاری جزیره ای بسیاری استفاده می نمایند (حسابداری و دانشنامه سازمانی و…) که با دیگر محصولات سازمان در ارتباط نیستند و امکان ارائه گزارشات مدیریتی مناسب که از نتیجه اتصال این سامانه ها به هم منتج میشوند برای سازمانها وجود ندارد، در نتیجه راه مدیریت فرآیند محور در این سازمانها یکپارچه سازی این سامانه ها از طریق سامانه یکپارچه ساز میباشد.

موسایی همچنین با عنوان نمونه سازمانهایی که با استفاده از یکپارچه ساز آی کن ، یکپارچه گشته اند درباره دیگر امکانات ارائه شده توسط آی کن به سازمان‌ها در جهت یکپارچه‌سازی مباحثی را به اختصار مطرح کرد.

سرکار خانم قاضی مدیر عامل نماینده گی آی کن در استان سمنان با اشاره به سابقه فعالیت آی کن و سبد محصولات و راهکارهای یکپارچه نرم افزاری آی کن، فاز دوم سمینار که پرسخ و پاسخ و تبادل نظرات حاضرین و برگزارکنندگان سمینار بود را آغاز نمود و همراه با جناب آقای مهندس پارسا سعی در تشریک مساعی و گزینش بهترین راهکارها برای ارائه خدمات الکترونیکی نمودند.

برچسب ها : ,

0 0 رای
رتبه بندی متن
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x