۱۳ اسفند ۱۳۹۶ اخبار آی کن۰ نظر
رضایتمندی مشتری چیست؟ عوامل موثر بر رضایت مشتریان کدام اند؟ اهمیت رضایت مشتری چه تاثیری در فروش دارد؟

رضایتمندی مشتری چیست؟
عوامل موثر بر رضایت مشتریان کدام اند؟
اهمیت رضایت مشتری چه تاثیری در فروش دارد؟

رضایتمندی مشتری چیست؟ عوامل موثر بر رضایت مشتریان کدام اند؟ اهمیت رضایت مشتری چه تاثیری در فروش دارد؟

تعریف رضایتمندی:

خدمات مشتری یکی از مهمترین بخش هر کسب و کار است. توجه بیش از حد به بخش خدمات مشتری ارزشمندترین چیز برای هر کسب و کار است.

اهمیت رضایت مشتری چه تاثیری در فروش دارد؟

دو راه برای بهبود مشکلات کسب و کار وجود دارد: افزایش فروش و کاهش هزینه ها. کارشناسان می گویند کاهش هزینه ها بسیار سخت است اما می توان با ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان فروش را افزایش داد از این رو کسب و کارهای موفق روی رضایت مشتری کار می کنند. به عقیده آنان ارائه خدمات بهترین خدمان به مشتری اعتماد ایجاد می کند. این روزها یکی از دلایل خوب وفاداری مشتری به شرکت ها است از این رو باید خیلی سخت کار کرد تا برای مشتری اعتماد ایجاد کرد تا آنها را حفظ کند. وقتی اعتماد ایجاد شود نام و برند تجاری کسب و کار حفظ می شود از این رو با ارائه بهترین خدمات به مشتریان می توان آنها را حفظ کرد بنابراین کسب و کارها باید رو ی اعتماد سازی تلاش کنند.

رضایتمندی مشتری در ارائه خدمات با کیفیت:

مطالعات و نظرسنجی هایی که از سوی کارشناسان انجام شده نشان می دهد انجه باعث می شود مشتریان به سوی برندهای کسب و کارها جذب شود، قیمت آنها نیست بلکه توجه کسب و کارها به مشتریان است و ارائه خدمات به مشتری است.

رضایتمندی چیست؟

یکی از راه های جذب مشتریان جدید برای کسب و کارها، رضایت مشتریان قبلی است. از این رو کلمه ای که از دهان مشتری یک کسب و کار خارج می شود، مهم است. به عبارتی کلام و سخنی که از دهان مشتری خارج می شود، خیلی اهمیت دارد، چرا که آنچه مشتریان به دیگران ارائه می دهند می تواند یک کسب و کاری را توسعه دهد و یا از بین ببرد.

رضایتمندی مشتری چیست؟

وقتی مشتریان کلمات خوبی از دهانشان خارج شود عاملی برای توسعه کسب و کار است چون آن را به دیگران معرفی می کند و مشتریان جدیدی ایجاد می شود و فروش افزایش می یابد بنابراین اگر برعکس این اتفاق رخ دهد و مشتری از کسب و کار و شرکتی رضایت نداشته باشد، کلمات منفی از دهان وی خارج می شود و موجب می شود مشتری جدید جذب کسب و کار نشود از این رو به مرور زمان رشدی نخواهد داشت و از بین خواهد رفت. وقتی کسب و کارها بهترین خدمات را در اختیار مشتریان قرار می دهند مردم درباره آن با هم صحبت می کنند و برند به چشم می آید.

عوامل موثر بر رضایت مشتریان:

وقتی به مشتری خدمات خوبی ارائه می شود مشکلات کاهش می یابد. وقتی مشتریان بدانند حتی صدای شکایت آنها شنیده می شود بنابراین مشکلات حل می شود. هر کسب و کاری به مشتری و فروش وابسته است بنابراین برای فروش بیشتر باید مشتری جدید جذب کرد و این فروش وقتی حاصل می شود که مشتریان جدیدی اضافه شود و وقتی مشتریان جدید جذب می شوند که برند و نشان کسب و کار را دارای اعتبار باشد و دهان به دهان به گوش دیگران برسد و این زمانی حاصل می شود که بهترین خدمات را به مشتریان ارائه داد. رضایت مشتری برای صاحبان کسب و کار مهم است بنابراین برای کسب و کارهای موفق برای رشد و توسعه کسب و کا رخود توجه به مشتریان و ارائه خدمات به آنها را اولویت خود قرار می دهند.

ما در آی کن به خوبی پذیرفته ایم که مشتری چه جایگاهی دارد، از این رو تلاش همیشگی خود را در رضایت دائمی مشتری دیده ایم.

0 0 آرا
رتبه بندی متن
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات