سامانه پيامك پيشرفته سپنتا
در سال های اخیر و با توجه به ارائه امکان ارسال و دریافت انبوه پیامک (SMS) بر روی بستر شبکه مخابرات، این فرصت در اختیار شرکت های تولید نرم افزار قرار گرفت که با تولید و ارائه نرم افزارهای تکمیلی، به همراه بسیاری از امکانات مدیریتی متنوع بر روی این بستر بتوانند گامی در جهت خدمت دهی بیشتر به کاربران بردارند.
از این رو و با توجه به دانش موجود در کادر فنی این مجموعه و همچنین تجربه چندین ساله حضور در این حوزه، توانسته ایم نرم افزاری را با نام تجاری مدیریت ارسال و دریافت پیامک سپنتا تحلیل، تولید و روانه بازار نماییم که از نظر کیفی و مشخصات فنی و همگون بودن با دیگر محصولات از مزیت های رقابتی فراوانی برخوردار است.
سامانه پیامک پيشرفته سپنتا بر خلاف بسیاری از سامانه های مشابه تنها یک نرم افزار ساده ارسال و دریافت پیامک نبوده و با توجه با ابزارهای موجود قابلیت ارائه سرویس های کاربردی در ارتباط با سایر نرم افزارهای سازمانی از جمله اتوماسیون اداری را دارا می باشد.
← برخي مشخصات و امكانات ويژه سامانه پيامك پيشرفته سپنتا عبارتند از:
- کارتابل مدیریت پیامک و شماره ها
- مرکز جامع مدیریت کلیه مخاطبین حقیقی و حقوقی
- پاسخگوی هوشمند
- ارتباط با سایر نرم افزارها و ارائه خدمات درون و برون سازمانی
- اطلاع رسانی و تبلیغات ارزان
- ذخیره و دسترسی پیامک ها در پایگاه داده
- استفاده همزمان چندین کاربر از یک نرم افزار
- مدیریت هزینه های ارسال پیامک برای هر کاربر
- مدیریت شماره ها جهت ارسال و دریافت پیامک
- عدم استفاده از سخت افزار خاص جهت برقراری ارتباط
- امکان اتصال به نرم افزارهای دیگر و انواع پایگاه داده
- سرعت بالا در ارسال و دریافت ها
- همخوانی با انواع پیش شمارهای مخابراتی (۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ ، ۳۰۰۰ ، ۵۰۰۰ و۷۰۰۰)
- مکمل انواع نرم افزارهای پرکاربرد سازمان ها
- سرویس برنامه ریز خودکار جهت ارسال پیامک ها بصورت روزانه، هفتگی، ماهانه و دلخواه
- تعریف لیست سیاه و ایجاد قوانین خاص برای دسته بندی پیامک
- قابلیت طراحی انواع قالب پیامک برای ارسال یکطرفه در صورت تعریف قوانین خاص
- تحلیل و پردازش پیامک های دریافتی
- قابلیت ارتباط با نرم افزارها و پایگاه داده های دیگر موجود در سازمان و ارائه سرویس به آنها
- ارسال پیامک تصادفی و یا سریالی با پیش شماره های دلخواه
- بانک مشخصات اشخاص حقیقی و حقوقی با امکان ذخیره سازی نامحدود اطلاعات
- آرشیو پیامک های ارسالی و دریافتی
- تعریف قوانین برای پاسخ پیامک های دریافتی (پاسخگوی هوشمند)
- دفترچه تلفن با قابلیت وارد کردن اطلاعات از فایل
- استفاده از Web Service برای ارسال و دریافت پیامک
- استفاده از سخت افزارهای GSM MODEM در سازمان های دارای محدودیت در دسترسی به اینترنت