۲۵ بهمن ۱۳۹۶ اخبار آی کن۰ نظر
چرا استفاده از نرم افزار یکپارچه موجب افزایش بهره وری و ارتقا رضایتمندی مشتری می شود؟

نرم افزار یکپارچه

نرم افزار یکپارچه ساز

چرا استفاده از نرم افزار یکپارچه موجب افزایش بهره وری و ارتقا رضایتمندی مشتری می شود؟

نرم افزار یکپارچه چیست؟

نرم افزار یکپارچه برای هر شرکت عامل موفقیت است . نرم افزار یکپارچه جامعیت داده ها را تضمین می کند و باعث کاهش اشتباهات می شود و بهبود گردش داخلی کار در سازمان شکل می گیرد. یکپارچگی سازمانی باعث کاهش خطرات می شود و کسب و کار را قادر می سازد تا بر اساس اطلاعات دقیق و بر اساس اولویت های حیاتی تصمیم گیری کنند نه از روی غریزه.

نرم افزار یکپارچه تحت وب:

وقتی داده ها و گزارش های مالی، فروش، خدمات و … یکپارچه نمی شود یقینا اطلاعات دقیق نخواهند بود. سیستم یکپارچه اطمینان ایجاد می کند که همه کارکنان مطلع هستند و به اطلاعات مورد نیاز خود به سرعت دسترسی پیدا کرده و تصمیمات خود را بر روی داده های مناسب متمرکر می کنند و می توانند از هر نقطه و در هر زمان قابل دسترسی یابند.

تعریف یکپارچگی سازمانی:

سیستم یکپارچه به دلیل خودکار بودن فرایندهای مختلف مانند صورتحساب ، تثبیت مالی، و … پردازش را کارایی می بخشد. بهره وری کارکنان را بالا می برد و کارکنان می توانند روی کا رخود بیشتر متمرکز شوند ، چرا که برخی وظایف اضافی نیز حذف می شود و رضایتمندی شغلی بوجود می آید و مهمتر اینکه استخدام ها و هزینه های غیر ضروری کارکنان را کاهش می دهد.

سیستم های یکپارچه چیست و روی فروش چه تاثیری دارد؟

نرم افزار یکپارچه می تواند روی افزایش فروش تاثیر مستقیم داشته باشد چون مشتریان هم به اطلاعات مداوم در فروشگاه های آنلاین دسترسی می یابند. مشتریان می بینند چه چیزی برای خرید وجود دارد. کی می توانند محصول خود را دریافت کنند بنابراین یکپارچگی می تواند روند خرید را برای مشتریان آسان و شفاف کند.

اگر نرم افزار یکپارچه وجود نداشته باشد:

اگر یکپارچگی سازمانی در کسب و کارها وجود نداشته باشد و یک کسب و کار به عنوان مثال نتواند بخش های فروش و انبارش ارتباط برقرار کند و یا اگر کسب و کاری نتواند با بخش مالی خود در ارتباط باشد از این رو اولین اتفاق ناگواری که می افتد از دست رفتن مشتری است.

سیستم یکپارچه و جریان منظم کار:

وقتی کارها عالی پیش می رود رقیب نیز از میدان خارج می شود. جریان داده منظم، کارکنان را قادر می کند تا بلافاصله به پرسش های مشتریان پاسخ دهند و به نیازهای مشتریان خود برسند زیرا تیم کاری به صورت مداوم به اطلاعات دسترسی دارند. دسترسی به اطلاعات حساب های مشتری در نرم افزار یکپارچه ، تاریخ سفارش، موجودی، بازده، فیمت گذاری و پرداخت و… را میسر می سازد.

سیستم یکپارچه و مدیریت داده ها:

اطلاعاتی که از طریق جامعیت نرم افزار یکپارچه در دسترس هستند اکنون بسیار محبوب و ارزشمند هستند از این رو این امکان را می دهد تا هر تصمیمی که کسب و کار می گیرد تجزیه و تحلیل شود. امکان می دهد که اشتباهات را شناسایی کند داده ها وقتی در یک مکان جمع آوری می شود، نتایج دقیقتری ارائه می دهد و امکان ذخیره را هم فراهم می کند.

یکپارچگی نرم افزار ها اهمیت بیشتری را در بر دارد و از دسترسی های غیرمجاز افراد به اطلاعات ، دسترسی هکرها به اطلاعات جلوگیری می کند و برای مشتری اطمینان ایجاد می کند.

سیستم یکپارچه و رضایتمندی مشتری:

صرفه جویی در هزینه ها ، افزایش سود و تصمیم گیری دقیق و بهتر قطعا ذهن ما را برای پرداختن به مشتری و ارتقا رضایتمندی او بیشتر می کند. با استفاده از نرم افزار یکپارچه رقابت با رقبا حفظ می شود و برآورده کرده نیازهای مشتریان بهبود می یابد. سیستم یکپارچه امکان تجزیه و تحلیل و بدون اشتباه داده ها را بهمراه دارد و از این طریق شرکت ها می توانند به مشتریان خود سرویس بهتری را ارائه نمایند.

ما نیز به شما پیشنهاد می کنیم از سیستم های جزیره ای بسوی استفاده از یک نرم افزار یکپارچه و جامع کوچ نمایید.

0 0 رای
رتبه بندی متن
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x