وبینار چگونه از طریق بازاریابی جاذبه ای فروش خود را بالا ببریم؟

توضیحات دوره

در این وبینار قصد داریم مفهوم بازاریابی جاذبه ای (Inbound Marketing) را تعریف کنیم؛ ریشه های شکل گیری و ابعاد مختلف و تفاوت های آن را نسبت به بازاریابی سنتی بررسی و تحلیل کنیم. استراتژی ها و متودولوژی های گوناگون در این نوع بازاریابی را شرح دهیم و در نهایت مسیری که برای تبدیل یک غریبه به یک مشتری وفادار و راضی باید طی شود را خدمتتان ارائه خواهیم داد.

اگر از شیوه های قدیمی بازاریابی و جذب مشتری در سازمان خود نتیجه دلخواه را نمی گیرید یا صاحب کسب و کاری هستید یا قصد شروع کسب و کار جدیدی را دارید،با ما در این وبینار همراه شوید و یکی ازروش های نوین بازاریابی و افزایش فروش (Inbound Marketing) را در مجموعه خود پیاده سازی کنید، حتما شاهد نتایج متفاوت تری خواهید بود.

مخاطبین

کلیه علاقمندان به مفاهیم مدیریت و بازاریابی

0 0 آرا
رتبه بندی متن
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

الناز جمشیدی فرد

کارشناس ارشد بازاریابی و توسعه بازار گروه مهندسی آی کن


قیمت :

رایگان!

به اتمام رسیده

دریافت فایل پاورپوینت
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .


سرفصل های دوره آموزشی
  • مفهوم بازاریابی جاذبه ای
  • بازاریابی جاذبه ای یا وقفه ای؟
  • اهداف
  • ویژگی ها
  • روش کار
  • نکات
  • جمع بندی

تعداد شرکت کنندگان : به اتمام رسیده
تاریخ شروع : 1399/08/26
ساعت : 09:00
نوع دوره : وبینار
مدت زمان : 1 ساعت

لینک کوتاه دوره

دوره های مرتبط


150

وبینار آموزش نرم افزار حضور و غیاب گروه مهندسی آی کن ( اردیبهشت و خرداد ماه ۱۴۰۱)

مدرس : سرکار خانم مهندس خان محمدی 1401/02/28 | 15:30
10 ساعت وبینار
200
200

وبینار گام های اصلی استقرار مدیریت فرایند و جایگاه BPMS در استقرار BPM (خرداد ۱۴۰۱)

مدرس : جناب آقای مهندس میرحسینی 1401/03/03 | 13:00
2 ساعت وبینار