هدف از بازاریابی، افزایش فروش است و برای موفقیت در مسیر بازاریابی شناخت مشتری می تواند به شما کمک کند تا به اهداف خود دست پیدا کنید. یکی از راه های شناخت مشتری، استفاده از قیف فروش یا قیف بازاریابی است.
به بیان ساده میتوان گفت این قیف مسیری است که مشتریان بالقوه شما طی میکنند تا به مرحلهی خرید و وفاداری برسند. اما علت نامگذاری آن به مانند قیف به چند دلیل است است. در ابتدا به این اشاره دارد که این مسیر یک مسیر سخت است و تعداد افرادی که در ابتدای راه هستند تا به مشتری شما تبدیل شوند نیز بسیار زیاد است. به عبارتی شما در ابتدای راهتان با کاربران زیادی مواجه هستید اما در ادامه خودتان تعیین میکنید که چه تعداد از افراد را به پایین قیف هدایت کنید.
شما هیچ وقت در این روش ضرر نخواهید کرد…
در این وبینار به شما خواهیم گفت چگونه با قیف بازاریابی، فروش خود را زیاد کنید.
مخاطبین
علاقمندان به حوزه بازاریابی
کارشناس ارشد بازاریابی و توسعه بازار
رایگان!