پرتال مشتریان

یكی از دغدغه‌های همیشگی گروه مهندسی آی‌کن، افزایش كمیت و كیفیت كانال‌های ارتباطی برای ارائه خدمات، ارائه دانش و دریافت نظرات كارفرمایان محترم بوده و تمركز ویژه و دائمی روی آن قضیه داشته و دارد. در این راستا یكی از بهترین كانال‌های شناخته شده در ارائه خدمات هدفمند، پرتال مشتریان می‌باشد.

ویژگی‌های پرتال مشتریان آی‌کن

  • بر پایه زیر ساخت سامانه مدیریت فرآیندهای كسب و كار استاندارد آی‌كن (ICAN Standard BPMS) ایجاد شده و به همین دلیل برای اغلب مشتریان محترم محیطی شناخته شده است (كه این خود دلیل بر توان بالای این زیرساخت دارد)

  • به صورت همیشگی در دسترس كارفرمایان محترم می‌باشد

  • درخواست سرویس در هر ساعتی از شبانه روز می‌تواند انجام شود

  • در سریعترین زمان ممكن توسط كارشناسان گروه مهندسی آی‌كن درخواست‌ها بررسی شده و متناسب با نیاز و درخواست ارائه شده حركت بعدی شكل گرفته و به اطلاع كارفرمای محترم می‌رسد

  • قابلیت رهگیری درخواست ارائه شده از طریق پرتال یا تلفنی

  • قابلیت گزارش‌گیری مدیریتی از خدمات درخواست‌شده و نحوه پاسخگویی به آنها (كلیه درخواست‌های رسیده از پرتال و تلفنی)

  • قابلیت دسترسی به بانك دانش (FAQ)

  • قابلیت ارائه بازخورد به مدیران و كارشناسان گروه مهندسی آی‌كن و دریافت فیدبك آن فراهم می‌باشد

  • دسترسی به سندهای راهبردی در قالب چك لیست، راهنما، توصیه در زمینه‌های نگهداری سیستم، آموزش و توسعه آن

  • امكان پیام‌رسانی و اطلاع‌رسانی ویژه به كاربران پرتال