پرتال مشتریان

یکی از دغدغه‌های همیشگی گروه مهندسی آی‌کن، افزایش کمیت و کیفیت کانال‌های ارتباطی برای ارائه خدمات، ارائه دانش و دریافت نظرات کارفرمایان محترم بوده و تمرکز ویژه و دائمی روی آن قضیه داشته و دارد. در این راستا یکی از بهترین کانال‌های شناخته شده در ارائه خدمات هدفمند، پرتال مشتریان می‌باشد.

ویژگی‌های پرتال مشتریان آی‌کن

  • بر پایه زیر ساخت سامانه مدیریت فرآیندهای کسب و کار استاندارد آی‌کن (ICAN Standard BPMS) ایجاد شده و به همین دلیل برای اغلب مشتریان محترم محیطی شناخته شده است (که این خود دلیل بر توان بالای این زیرساخت دارد)

  • به صورت همیشگی در دسترس کارفرمایان محترم می‌باشد

  • درخواست سرویس در هر ساعتی از شبانه روز می‌تواند انجام شود

  • در سریعترین زمان ممکن توسط کارشناسان گروه مهندسی آی‌کن درخواست‌ها بررسی شده و متناسب با نیاز و درخواست ارائه شده حرکت بعدی شکل گرفته و به اطلاع کارفرمای محترم می‌رسد

  • قابلیت رهگیری درخواست ارائه شده از طریق پرتال یا تلفنی

  • قابلیت گزارش‌گیری مدیریتی از خدمات درخواست‌شده و نحوه پاسخگویی به آنها (کلیه درخواست‌های رسیده از پرتال و تلفنی)

  • قابلیت دسترسی به بانک دانش (FAQ)

  • قابلیت ارائه بازخورد به مدیران و کارشناسان گروه مهندسی آی‌کن و دریافت فیدبک آن فراهم می‌باشد

  • دسترسی به سندهای راهبردی در قالب چک لیست، راهنما، توصیه در زمینه‌های نگهداری سیستم، آموزش و توسعه آن

  • امکان پیام‌رسانی و اطلاع‌رسانی ویژه به کاربران پرتال