در این وبینار قصد داریم مفهوم بازاریابی جاذبه ای (Inbound Marketing) را تعریف کنیم؛ ریشه های شکل گیری و ابعاد مختلف و تفاوت های آن را نسبت به بازاریابی سنتی بررسی و تحلیل کنیم. استراتژی ها و متودولوژی های گوناگون در این نوع بازاریابی را شرح دهیم و در نهایت مسیری که برای تبدیل یک غریبه به یک مشتری وفادار و راضی باید طی شود را خدمتتان ارائه خواهیم داد.
اگر از شیوه های قدیمی بازاریابی و جذب مشتری در سازمان خود نتیجه دلخواه را نمی گیرید یا صاحب کسب و کاری هستید یا قصد شروع کسب و کار جدیدی را دارید،با ما در این وبینار همراه شوید و یکی ازروش های نوین بازاریابی و افزایش فروش (Inbound Marketing) را در مجموعه خود پیاده سازی کنید، حتما شاهد نتایج متفاوت تری خواهید بود.
مخاطبین
کلیه علاقمندان به مفاهیم مدیریت و بازاریابی
کارشناس ارشد بازاریابی و توسعه بازار گروه مهندسی آی کن
رایگان!
پاسخ دهید
میخواهید به بحث بپیوندید؟مشارکت رایگان.