وبینار چگونه از طریق بازاریابی جاذبه ای فروش خود را بالا ببریم؟

توضیحات دوره

در این وبینار قصد داریم مفهوم بازاریابی جاذبه ای (Inbound Marketing) را تعریف کنیم؛ ریشه های شکل گیری و ابعاد مختلف و تفاوت های آن را نسبت به بازاریابی سنتی بررسی و تحلیل کنیم. استراتژی ها و متودولوژی های گوناگون در این نوع بازاریابی را شرح دهیم و در نهایت مسیری که برای تبدیل یک غریبه به یک مشتری وفادار و راضی باید طی شود را خدمتتان ارائه خواهیم داد.

اگر از شیوه های قدیمی بازاریابی و جذب مشتری در سازمان خود نتیجه دلخواه را نمی گیرید یا صاحب کسب و کاری هستید یا قصد شروع کسب و کار جدیدی را دارید،با ما در این وبینار همراه شوید و یکی ازروش های نوین بازاریابی و افزایش فروش (Inbound Marketing) را در مجموعه خود پیاده سازی کنید، حتما شاهد نتایج متفاوت تری خواهید بود.

مخاطبین

کلیه علاقمندان به مفاهیم مدیریت و بازاریابی

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الناز جمشیدی فرد

کارشناس ارشد بازاریابی و توسعه بازار گروه مهندسی آی کن


قیمت :

رایگان!

ثبت نام دوره

سرفصل های دوره آموزشی
  • مفهوم بازاریابی جاذبه ای
  • بازاریابی جاذبه ای یا وقفه ای؟
  • اهداف
  • ویژگی ها
  • روش کار
  • نکات
  • جمع بندی

تعداد شرکت کنندگان : به اتمام رسیده
تاریخ شروع : 1399/09/10
ساعت : 11:00
نوع دوره : وبینار
مدت زمان : 1 ساعت

لینک کوتاه دوره

دوره های مرتبط


200

دوره آموزش جامع نرم افزار BPMS آی کن (نسخه استاندارد) – بهمن و اسفند 01

مدرس : آقای مهندس رضا سرخی 1401/11/10 | 10:00
10 ساعت وبینار
100

دوره آموزش فشرده اصول و مهارت های مدیریتی (ویژه مدیران عملیاتی)

مدرس : جناب آقای مهندس جمالی 1401/10/17 | 07:00
10.5 ساعت وبینار
200

دوره آموزش جامع نرم افزار BPMS آی کن (نسخه استاندارد) – دی ماه1401

مدرس : کارشناسان استقرار و پشتیبانی 1401/10/05 | 10:00
10 ساعت وبینار