نیازمندی های صنعت دارویی:

صنعت داروسازی از گذشته تا کنون یکی از صنایع پایه‌ای، قدرتمند و پیشرو در جهان محسوب شده و همواره در مسیر توسعه بوده است. دارو در اقتصاد ایران نیز کالایی استراتژیک بوده و نقش کلیدی و منحصربه‌فردی را در سلامت جامعه ایفا می‌کند.

با توجه به اهمیت صنعت داروسازی، صرفه‌جویی و کنترل هزینه‌ها برای مدیران این صنعت از اهمیت بالایی برخوردار است. یک راهکار نرم‌افزاری جامع می‌تواند به مدیران کمک کند تا با بهینه سازی فرایندها، خطا‌ها را کاهش داده و دقت و کارایی را افزایش دهند که این امر نه تنها بهره‌وری و رقابت پذیری را در سازمان بهبود می‌بخشد، بلکه منجر به سودآوری سازمان و کنترل هزینه ها خواهد شد.

راهکار دارویی

ویژگی‌های راهکار دارویی آی‌کن:

گروه مهندسی آی‌کن با بیش از دو دهه تجربه در زمینه توسعه نرم‌افزار‌های سازمانی در کنار همکاری با شرکت های برجسته، به شناختی عمیق و همه‌جانبه از نیاز‌ها، حساسیت‌ها و فرایند‌های صنعت دارویی دست یافته است. راهکار جامع دارویی آی‌کن، با خودکار سازی فرایندها، کنترل کیفیت و تضمین سلامت محصولات، بهره‌وری سازمان‌های دارویی را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد. تجربه و دانش گروه مهندسی آی‌کن، مدیران صنعت داروسازی را قادر می‌سازد تا با نظارت دقیق بر هزینه‌ها و بهینه‌سازی استفاده از منابع، در بازار رقابتی امروز گام‌های استوارتری بردارند.

راهکار های آی‌کن در صنعت دارویی:

هر آنچه از راهکار دارویی آی‌کن می‌خواهید اینجاست:

حوزه ی تولید

ایجاد ارتباط پیوسته و موثر بین بخش های طراحی، تولید و بهره برداری در سازمان ها

حوزه ی تامین

ایجاد هماهنگی میان فرایندها برای تامین و توزیع بهینه و مدیریت ریسک در سازمان ها

حوزه ی فروش

ایجاد ارتباط یکپارچه بین نیازمندی و ارزش محصول و تسهیل فرایند فروش در سازمان ها

مراحل استقرار راهکار دارویی آی‌کن:

فاز اول : تحلیل فرایندها

شناسایی و مستندسازی فرایندهای کلیدی در صنایع دارویی مانند فرایندهای تولید، کنترل کیفیت، تامین مواد اولیه و توزیع. تعیین ذینفعان هر فرایند و مشخص کردن ورودی‌ها، خروجی‌ها.

فاز دوم : پیاده سازی مدل فرایندی

طراحی مدل جامع فرآیندهای کسب و کار با استفاده از ابزار مدل‌سازی BPMN2. پیاده‌سازی مدل در سیستم مدیریت فرآیندهای کسب و کار.

فاز سوم: اتوماسیون فرایندها

تعریف و پیاده‌سازی فرآیندهای خودکار با استفاده از موتور تولید فرآیند BPMS آی کن. تعریف کنترل‌های ورودی و خروجی و اعمال آن‌ها در طول فرآیندها.

فاز چهارم: برقراری ارتباط

برقراری ارتباط با دیگر سامانه های موجود در سازمان از طریق ESB.

فاز پنجم: مدیریت و پایش فرایندها

تعریف شاخص‌های عملکرد کلیدی (KPI) برای ارزیابی کیفیت و کارایی فرآیندها. نظارت و پایش مستمر فرآیندها با استفاده از موتور گزارش ساز BPMS.

فاز ششم: بهبود مستمر فرایندها

تحلیل داده‌های عملکرد فرآیندها و شناسایی فرصت‌های بهبود. پیاده‌ سازی اقدامات اصلاحی و ارزیابی نتایج.

این مراحل به طور مداوم و چرخه‌ای انجام می‌شوند تا سیستم مدیریت فرایندها به طور مستمر بهبود یابد و با نیازهای صنعت دارویی همگام باشد.

چارت راهکار دارویی آی‌کن

مشتریان راهکارهای دارویی آی‌کن: