نیازمندی های صنعت دارویی

صنعت داروسازی از گذشته تا کنون یکی از صنایع پایه‌ای، قدرتمند و پیشرو در جهان محسوب شده و همواره در مسیر توسعه بوده است. دارو در اقتصاد ایران نیز کالایی استراتژیک بوده و نقش کلیدی و منحصربه‌فردی را در سلامت جامعه ایفا می‌کند.

با توجه به اهمیت صنعت داروسازی، صرفه‌جویی و کنترل هزینه‌ها برای مدیران این صنعت از اهمیت بالایی برخوردار است. یک راهکار نرم‌افزاری جامع می‌تواند به مدیران کمک کند تا با بهینه سازی فرایندها، خطا‌ها را کاهش داده و دقت و کارایی را افزایش دهند که این امر نه تنها بهره‌وری و رقابت پذیری را در سازمان بهبود می‌بخشد، بلکه منجر به سودآوری سازمان و کنترل هزینه ها خواهد شد.

راهکار دارویی

ویژگی‌های راهکار دارویی آی‌کن

گروه مهندسی آی‌کن با بیش از دو دهه تجربه در زمینه توسعه نرم‌افزار‌های سازمانی در کنار همکاری با شرکت های برجسته، به شناختی عمیق و همه‌جانبه از نیاز‌ها، حساسیت‌ها و فرایند‌های صنعت دارویی دست یافته است. راهکار جامع دارویی آی‌کن، با خودکار سازی فرایندها، کنترل کیفیت و تضمین سلامت محصولات، بهره‌وری سازمان‌های دارویی را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد. تجربه و دانش گروه مهندسی آی‌کن، مدیران صنعت داروسازی را قادر می‌سازد تا با نظارت دقیق بر هزینه‌ها و بهینه‌سازی استفاده از منابع، در بازار رقابتی امروز گام‌های استوارتری بردارند.

راهکار های آی‌کن در صنعت دارویی

هر آنچه از راهکار دارویی آی‌کن می‌خواهید اینجاست

حوزه ی تولید

ایجاد ارتباط پیوسته و موثر بین بخش های طراحی، تولید و بهره برداری در سازمان ها

حوزه ی تامین

ایجاد هماهنگی میان فرایندها برای تامین و توزیع بهینه و مدیریت ریسک در سازمان ها

حوزه ی فروش

ایجاد ارتباط یکپارچه بین نیازمندی و ارزش محصول و تسهیل فرایند فروش در سازمان ها

مراحل استقرار راهکار دارویی آی‌کن

فاز اول : تحلیل فرایندها

شناسایی و مستندسازی فرایندهای کلیدی در صنایع دارویی مانند فرایندهای تولید، کنترل کیفیت، تامین مواد اولیه و توزیع. تعیین ذینفعان هر فرایند و مشخص کردن ورودی‌ها، خروجی‌ها.

فاز دوم : پیاده سازی مدل فرایندی

طراحی مدل جامع فرآیندهای کسب و کار با استفاده از ابزار مدل‌سازی BPMN2. پیاده‌سازی مدل در سیستم مدیریت فرآیندهای کسب و کار.

فاز سوم: اتوماسیون فرایندها

تعریف و پیاده‌سازی فرآیندهای خودکار با استفاده از موتور تولید فرآیند BPMS آی کن. تعریف کنترل‌های ورودی و خروجی و اعمال آن‌ها در طول فرآیندها.

فاز چهارم: برقراری ارتباط

برقراری ارتباط با دیگر سامانه های موجود در سازمان از طریق ESB.

فاز پنجم: مدیریت و پایش فرایندها

تعریف شاخص‌های عملکرد کلیدی (KPI) برای ارزیابی کیفیت و کارایی فرآیندها. نظارت و پایش مستمر فرآیندها با استفاده از موتور گزارش ساز BPMS.

فاز ششم: بهبود مستمر فرایندها

تحلیل داده‌های عملکرد فرآیندها و شناسایی فرصت‌های بهبود. پیاده‌ سازی اقدامات اصلاحی و ارزیابی نتایج.

این مراحل به طور مداوم و چرخه‌ای انجام می‌شوند تا سیستم مدیریت فرایندها به طور مستمر بهبود یابد و با نیازهای صنعت دارویی همگام باشد.

چارت راهکار دارویی آی‌کن

مشتریان راهکارهای دارویی آی‌کن