از ابتدای شروع فعالیت گروه مهندسی آی‌كن، یكی از بزرگترین اهداف ما، تعامل مثبت و سازنده با كارفرمایان عزیزی كه به این مجموعه، تخصص آن و محصولات ارائه‌شده اعتماد كرده و می‌كنند، بوده است. به نحوی كه بتوانیم به كمك محصولات، تخصص موجود و با همراهی ایشان، نقطه عطفی باشیم در بهبود نگرش سازمانی و زیر ساخت مكانیزاسیون فعالیت‌های آنها.
در این راه لازم بوده كه برای ارائه خدمات پس از فروش مناسب، همگام با محصولات و تكنولوژی روز و نیازهای همیشگی كارفرمایان، قالب‌ها و كانال‌های مختلفی را شكل داده و در جهت افزایش و بهبود مستمر آن گام برداریم.

پرتال مشتریان

برخی از ویژگی‌های مهم پرتال مشتریان آی‌کن:

  • درخواست سرویس در تمام ساعات شبانه‌روز

  • قابلیت رهگیری درخواست ارائه‌شده از طریق پرتال و تلفن

  • رسیدگی به درخواست‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن توسط کارشناسان پشتیبانی