پرسش های متداول مشتریان

در راستای ارائه خدمات بهتر و سریع تر و همچنین امکان ثبت و قابلیت پیگیری درخواست های مشتریان گرامی، لازم است کلیه درخواست های پشتیبانی مربوط به محصولات گروه مهندسی آی کن (مانند نرم افزار BPMS، نرم افزار حضور و غیاب (تردد)، سامانه های مالی و منابع انسانی) از طریق تیکت ارسال گردد.

در ادامه برخی از پرسش های متداول بخش استقرار و پشتیبانی جهت اطلاع و انتقال تجارب به همراهان گرامی، درج گردیده است.

پشتیبانی آی کن

پرسش های متداول واحد استقرار و پشتیبانی آی کن

برخی از درخواست‌های پرتکرار مشتریان گروه مهندسی آی‌کن و راهکار پیگیری آن به شرح زیر می‌باشد:

ارسال معرفی نامه به گروه مهندسی آی کن جهت مشخص نمودن نام و نام خانوادگی، شماره همراه، سمت سازمانی راهبر جدید.

ارسال عدد «۲۰۰» به سرشماره سامانه پیامکی «۰۲۱۴۱۸۳۷۰۰۱» از طریق شماره همراه معرفی شده راهبر به گروه مهندسی آی‌کن (مدت زمان انجام: حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه که البته با توجه به شرایط سامانه‌های مخابراتی ممکن است متغیر باشد). دقت شود که این سرشماره را Block نکرده باشید و پیامک‌های تبلیغاتی خود را نبسته باشید. همچنین با توجه به استانداردهای جدید سازمان تنظیم مقررات، گزینه لغو ۱۱ در پایان پیامک اضافه می شود که نباید از آن استفاده شود.

  • وارد سایت ican.ir شوید
  • از طریق منوی پشتیبانی، گزینه پورتال مشتریان (ارسال تیکت) را کلیک نمایید
  • با وارد کردن اطلاعات کاربری وارد سامانه شده و از طریق منو ایجاد مدرک تیکت خود را ثبت فرمایید.
  • پس از ثبت تیکت، یک کد پیگیری تخصیص خواهد یافت و نیاز به عملیات دیگری نخواهد بود.

راهکار اول:

  • ورود به سامانه ارسال تیکت و انجام عملیات جستجو از طریق منو گزینه جستجو
  • در داشبورد بر روی گزینه تیکت های ایجاد شده (درخواستهای سازمان مرجع) کلیک نمایید.
  • اطلاعات تیکت ثبت شده را ملاحظه خواهید کرد.

راهکار دوم:

  • از طریق منو «جستجو» و گزینه «مدارک ایجاد شده توسط شما»، فرم تیکت را انتخاب و دکمه جستجو را کلیک فرمایید.

در خصوص تیکت‌هایی که منتظر اعلام نظر کارفرمایان محترم می‌باشد، می‌بایست حداکثر تا یک ماه از زمان دریافت نتیجه تیکت، به سامانه مراجعه نموده و بازخورد (نظر) خود را در خصوص تایید یا عدم تایید پاسخ ارائه شده ثبت نمایید؛ در غیر این صورت، این تیکت به صورت خودکار پس از مدت فوق، بسته خواهد شد.