در راستای ارائه خدمات بهتر و سریع تر و همچنین امکان ثبت و قابلیت پیگیری درخواست های مشتریان گرامی، لازم است کلیه درخواست های پشتیبانی مربوط به محصولات گروه مهندسی آی کن (مانند نرم افزار SBPMS، نرم افزار حضور و غیاب (تردد)، سامانه های مالی و منابع انسانی) از طریق تیکت ارسال گردد.
در ادامه برخی از پرسش های متداول بخش استقرار و پشتیبانی جهت اطلاع و انتقال تجارب به همراهان گرامی، درج گردیده است.
برخی از درخواست های پرتکرار مشتریان گروه مهندسی آی کن و راهکار پیگیری آن به شرح زیر می باشد:
ارسال معرفی نامه به گروه مهندسی آی کن جهت مشخص نمودن نام و نام خانوادگی، شماره همراه، سمت سازمانی راهبر جدید
ارسال عدد «200» به سرشماره سامانه پیامکی «02141837001» از طریق شماره همراه معرفی شده راهبر به گروه مهندسی آی کن (مدت زمان انجام: حدود 15 تا 30 دقیقه که البته با توجه به شرایط سامانه های مخابراتی ممکن است متغیر). دقت شود که این سرشماره را Block نکرده باشید و پیامک های تبلیغاتی خود را نبسته باشید. همچنین با توجه به استانداردهای جدید سازمان تنظیم مقررات، گزینه لغو11 در پایان پیامک اضافه می شود که نباید از آن استفاده شود.
راهکار اول:
راهکار دوم:
در خصوص تیکت هایی که منتظر اعلام نظر کارفرمایان محترم می باشد، می بایست حداکثر تا یک ماه از زمان دریافت نتیجه تیکت، به سامانه مراجعه نموده و بازخورد (نظر) خود را در خصوص تایید یا عدم تایید پاسخ ارائه شده ثبت نمایید؛ در غیر این صورت، این تیکت به صورت خودکار پس از مدت فوق، بسته خواهد شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان گروه مهندسی آی کن در ارتباط باشین!
آی کن با ساختاری پایدار و قویتر از همیشه امروز با افتخار راهکار جامع خود را بر اساس نیاز هر یک از مشتریان به عنوان یک راهکار در جهت برنامه ریزی و بهینه سازی سازمان ارائه میدهد
© کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه مهندسی آی کن میباشد.
طراحی و توسعه: توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ شطرنج