شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان

محصول مورد استفاده :

نرم افزار مجوز انشعاب آب روستایی

خدمت انشعاب یکی از فرآیندهایی است که بعد از استقرار در قالب فرم‌های مرتبط می‌تواند به لحاظ زمان و هزینه صرفه‌جویی قابل توجهی را برای شرکت به همراه داشته باشد. شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان در سال ١٣٩۴ تصمیم بر این مهم گرفت تا فرآیند خدمت انشعاب را با توجه به تجربیات بسیار موفق گروه مهندسی آی‌کن در حوزه وزارت نیرو و به ویژه شرکت مدیریت منابع آب ایران پیاده‌سازی نماید. پیاده‌سازی خدمت انشعاب با نصب و استقرار نرم افزار BPMS آی‌کن ( نسخه استاندارد ) شروع گردید. پس از نصب و ارائه آموزش‌های لازم جهت استفاده از امکانات نرم افزار مدیریت فرایندهای کسب و کار آی‌کن، تحلیل فرآیند خدمت انشعاب انجام پذیرفت.

سامانه خدمات انشعاب شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان

برای درک کامل موضوع بهتر است نگاهی به خدمت انشعاب و الزامات آن داشته باشیم. در مرحله نخست از خدمت انشعاب فرم درخواست انشعاب تکمیل می‌گردد. از قسمت‌های دیگر این فرآیند می‌توان به واریز وجه به صورت الکترونیکی، گزارش نصب انشعاب و درنهایت تکمیل اطلاعات مشترک و آشیو اطلاعات با استفاده از نرم افزار آرشیو اسناد آی‌کن اشاره نمود.

امکانات سامانه انشعاب شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان

اما غیر از مکانیزه شدن فرآیند فروش و نصب انشعاب، این سامانه چه امکاناتی را در اختیار سازمان آب و فاضلاب روستایی گلستان قرار داده است؟ اولین امکان پرداخت الکترونیکی وجه است که الزام مراجعه به بانک را برای مشترکین برداشته است. براساس اطلاعات وارد شده در سامانه بسیاری از گزارشات در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

به عنوان مثال: گزارش انشعاب‌های واگذار شده به تفکیک شهرهای استان و همچنین در بازه‌های زمانی متفاوت که به راحتی توسط یک ویزارد قابل فیلتر شدن می‌باشد. امکان تعریف پیمانکاران متعدد در زمینه نصب و برقراری انشعاب نیز از دیگر مزایای سامانه خدمت انشعاب است که بدون محدودیت می‌توانید پیمانکارن خود را در سامانه وارد کرده و متناسب با این موضوع گزارش انشعاب‌های نصب شده توسط هر کدام از پیمانکاران را در بازه‌های زمانی متفاوت داشته باشید.

خدمات سامانه انشعاب شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان

خدمت انشعاب شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان در حال حاضر توسط پورتال سازمان بدون هیچ مشکلی در حال ارائه می‌باشد که جزئیات این موضوع را می‌توانید با دانلود کامل طرح در همین صفحه مطالعه نمایید. لازم به ذکر است فارغ از قابلیت‌هایی که سامانه خدمت انشعاب شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان با تکیه بر نرم افزار BPMS گروه مهندسی آی‌کن ( نسخه استاندارد ) ارائه می‌دهد این تلاش و دقت کارشناسان خبره در آب و فاضلاب روستایی استان گلستان است که این سامانه را عملیاتی ساخته است. ما در گروه مهندسی آی‌کن تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بستری راحت و امن در اختیار مشترییان خود قرار داده تا با پشتیبانی در بالاترین سطح ممکن بتوانیم سال‌های زیادی را در کنار مشتریان خود بمانیم. آنچه که دلگرمی ما را افزایش می‌دهد رضایتی است که در بازخورد رفتار مشتریان خود می‌بینیم.

رتبه در دومین جشنواره راهکارهای جامع نرم افزاری آی کن: مقام دوم از دیدگاه عموم در رأی گیری بر روی سایت