[vc_row][vc_column][vc_column_text]

اتوماسيون اداری پيشرفته تحت وب آی كن

[/vc_column_text][vc_column_text]

اين نرم‌افزار با مفهوم امروزي، ابزاري قدرتمند در دست مديران در راستاي افزايش بهره‌وري سازمان، كاهش چشمگير هزينه‌هاي مربوط به مكاتبات و ارائه‌ي هرچه بهتر سرويس‌هاي الكترونيكي ويژه كاركنان سازمان و ارباب رجوع (e-citizen) مي‌باشد.

در اين راستا سيستمي مورد نياز مي‌باشد كه علاوه بر تحقق اهداف فوق، بستري مناسب و مطمئن جهت رسيدن به يك سازمان الكترونيكي (e-Organization) و مجموعه اطلاعات يكپارچه و قابل دسترس از سيستم‌هاي مختلف را مهيا نمايد.

با اين رويكرد گروه آي‌كَن توانسته است نرم‌افزار اتوماسيون اداري پيشرفته‌ي خود را توسعه داده با دريافت تاييديه امنيت تا سطح دسترسي خيلي محرمانه امنيت اطلاعات سازمان را  تضمين نموده و بستري مناسب و امن را براي دستيابي به يك سازمان الكترونيكي با استفاده از ديگر موتورهاي نرم‌افزاري (با قابليت ايجاد ارتباط بين كليه نرم‌افزارهاي سازمان مانند: پورتال، مالي، كارگزيني، حضور و غياب، انبار و …) فراهم آورد.

همچنين نرم‌افزار اتوماسيون اداري پيشرفته آی کن قابليت ارائه انواع سرويس‌هاي شهروند الكترونيكي و سرويس‌پيگيري مكاتبات و طرح تكريم ارباب رجوع با استفاده از SMS Server ، تلفن گويا، سايت و پرتال سازمان و يا وب كيوسك را دارا مي‌باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_empty_space height=”10″][vc_column_text]

موتور پايگاه داده

← SQL Server 2012 R2

• سيستم عامل پايگاه داده (DBMS):

← Windows Server 2012 R2[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_single_image image=”6018″ img_size=”100×100″ alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_empty_space height=”10″][vc_column_text]

قابليت استفاده از طريق Web

← زبان برنامه نويسي: C# ASP.Net

• سيستم عامل سرويس‌دهنده وب:

← Windows Server 2012 Datacenter[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_single_image image=”6016″ img_size=”100×100″ alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_ctation text_font_size=”desktop:14px;” text_line_height=”desktop:35px;”]

 اين محصول در واقع برگرفته از يك تكنولوژي جديد در سيستمهاي اتوماسيون اداري مي‌باشد كه مي‌تواند به صورت يكپارچه با عنوان سازمان الكترونيكي استفاده شود و اداره يا سازمان را  به سمت تمام الكترونيكي شدن و حذف كاغذ به پيش برد.

[/ultimate_ctation][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

قابلیت های متمایز اتوماسیون اداری آی کن:

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_empty_space height=”10″][vc_column_text]امكان اختصاص  ارجحيت به نامه مانند:

عادي، فوري و آني[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_single_image image=”6045″ img_size=”80×80″ alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_empty_space height=”10″][vc_column_text]امكان اختصاص ‌انواع‌طبقه‌بندي محرمانگي به ‌نامه مانند:

عادي،محرمانه،خيلي‌ محرمانه، سري و به کلی سری[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_single_image image=”3508″ img_size=”80×80″ alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_empty_space height=”10″][vc_column_text]امكان اختصاص شيوه ارسال‌ نامه مانند:

دستي، پيك، ارباب رجوع، پستي‌ و …[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_single_image image=”6048″ img_size=”80×80″ alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_empty_space height=”10″][vc_column_text]امكان تعريف انواع موضوع نامه مانند :
عمومي، بخشنامه، صورتجلسه، ارسال فرم و…[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_single_image image=”6046″ img_size=”80×80″ alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_empty_space height=”10″][vc_column_text]امكان تعريف دستگاهها و اشخاص طرف مكاتبه

حقيقي و حقوقي[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_single_image image=”6054″ img_size=”80×80″ alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_empty_space height=”10″][vc_column_text]امكان اختصاص انواع وضعيت كنوني نامه مانند:
اصل، كپي و …[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_single_image image=”6053″ img_size=”80×80″ alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_empty_space height=”10″][vc_column_text]امكان تعريف جانشين براي هر يك از مسئولان

ارجاع و پيگيري و امكان تفويض اختيار كاربران[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_single_image image=”6056″ img_size=”80×80″ alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_empty_space height=”10″][vc_column_text]امكان‌تعريف مسئولان سازمان

به همراه مشخصات فردي و سمت هريك[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_single_image image=”6055″ img_size=”80×80″ alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_empty_space height=”10″][vc_column_text]امكان تعريف آدرس پست الكترونيكي، آدرس پستي و شماره تلفن كاربران [/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_single_image image=”6058″ img_size=”80×80″ alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_empty_space height=”10″][vc_column_text]امكان تعريف ‌انواع شرح ارجاع

توضیحات در ارتباط با شرح ارجاع[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_single_image image=”6057″ img_size=”80×80″ alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#efefef”][vc_column][vc_column_text]

عمليات مربوط به نامه هاي وارده

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

» امكان ثبت مشخصات فرستنده،گيرنده، توزيع كننده، وثبت كننده نامه (جهت رديابي فيزيكي نامه)

[/vc_column_text][vc_column_text]

» امكان ثبت نامه‌هاي مرتبط اعم از پيرو، بازگشت و عطف

[/vc_column_text][vc_column_text]

» امكان ثبت رونوشتهاي نامه

[/vc_column_text][vc_column_text]

» امكان ثبت ارجاعات به هر تعداد، اطلاعات مربوط به بخش يا شخصي كه نامه به وي ارجاع شده، تاريخ و ساعت ارجاع و تاريخ مهلت اقدام

[/vc_column_text][vc_column_text]

» امكان ذحيره نامه در بايگاني الكترونيكي سازمان (در زونكن مورد نظر)

[/vc_column_text][vc_column_text]

» امكان تهيه و ثبت متن هامش

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

» امكان ثبت مشخصات نامه وارده شامل شماره، تاريخ، موضوع، شرح، اطلاعات دستگاه يا شخص (حقيقي يا حقوقي) فرستنده، تاريخ و ساعت ورود نامه، نوع تحويل و…

[/vc_column_text][vc_column_text]

» اختصاص شماره انديكاتور به همراه تاريخ ثبت به صورت خودكار

[/vc_column_text][vc_column_text]

» امكان ثبت پيوست‌هاي نامه

در اتوماسيون اداري آي‌كَن علاوه بر اينكه مي‌توان فايلهاي ديگري (متن،عكس،فيلم وصدا) را نيز به يك نامه پيوست نمود، مي‌توان نامه‌ها و يا فرمهايي كه قبلا در سيستم ثبت نموده‌ايم، را نيز به نامه پيوست كنيم.

[/vc_column_text][vc_column_text]

» امكان ايجاد ارتباط مابين نامه هاي داراي پيرو، درارتباط و عطفي

[/vc_column_text][vc_column_text]

» امكان تهيه و چاپ رسيد نامه براي ارائه به تحويل دهنده

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

عمليات مربوط به نامه هاي صادره

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

» امكان‌صدور‌نامه ‌صادره ‌به ‌دستگاه‌هاي اجرائي  و اشخاص(حقيقي‌و حقوقي) با حفظ سابقه

[/vc_column_text][vc_column_text]

» امكان ‌شماره‌گذاري نامه صادره مطابق ساختار شماره‌گذاري موردنظر سازمان

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

» امكان ثبت مشخصات نامه صادره شامل شماره، تاريخ، موضوع، شرح، اطلاعات دستگاه‌ يا‌ شخص (حقيقي يا حقوقي)گيرنده نامه، نوع تحويل و…

[/vc_column_text][vc_column_text]

» جلوگيري اتوماتيك سيستم از ثبت مجدد اسنادي كه قبلاً ثبت صادره

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#efefef”][vc_column][vc_column_text]

عمليات مربوط به مكاتبات داخلي

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

» امكان‌تعريف ‌و ذخيره موضوع ‌وكليد واژه‌ براي ‌نامه ‌به ‌منظور عدم تايپ مجدد

[/vc_column_text][vc_column_text]

» امكان تبديل پيش نويس تاييد شده به نامه

[/vc_column_text][vc_column_text]

» امكان شماره‌گذاري نامه‌هاي‌ داخلي مطابق ساختارشماره‌گذاري سازمان

[/vc_column_text][vc_column_text]

» امكان تعيين انواع پيوستهاي نامه

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

» امكان تايپ و ويرايش نامه‌ها در داخل برنامه

[/vc_column_text][vc_column_text]

» امكان تهيه پيش نويس نامه و تصحيح مكرر آن تا مرحله نهايي

[/vc_column_text][vc_column_text]

» امكان ايجاد، پيگيري و كنترل مكاتبات داخلي بين واحدها

[/vc_column_text][vc_column_text]

» امكان تعيين نامه هاي مرتبط اعم از پيرو ، بازگشت و عطف

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

عمليات مربوط به گردش مكاتبات و كارهاي اداري

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

» توزيع نامه‌هاي وارده به كارتابل مسئولان و ارجاع نامه هاي وارده و كارهاي مرتبط از طريق كارتابل

[/vc_column_text][vc_column_text]

» امكان جستجوي بر روي نامه‌هاي در حال گردش

[/vc_column_text][vc_column_text]

» امكان اعلام ‌موافقت‌ يا عدم ‌موافقت‌ با كارهاي ‌انجام شده ‌و صدور دستورهاي بعدي

[/vc_column_text][vc_column_text]

» امكان ايجاد امضاي اشخاص درون سيستم و استفاده از آنها

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

» امكان ‌ايجاد كارتابل الكترونيكي و امكان مشاهده‌ كارتابل توسط افراد مجاز

[/vc_column_text][vc_column_text]

» استفاده از tab در داخل محيط كاري جهت سهولت دسترسي به فعاليتهاي قبلي در بيشتر صفحات

[/vc_column_text][vc_column_text]

» امكان كنترل، پيگيري و مشاهده گردش ارجاعات شامل فهرست ارجاع دهندگان و اقدام كنندگان به صورت درختواره

[/vc_column_text][vc_column_text]

» استفاده و كنترل مركزي تاريخ در كليه مراحل گردش مكاتبات (درج تاريخ مشاهده توسط مسئول انجام كار، تعيين تاريخ شروع اقدام، تاريخ انتظار پاسخ، دوره پيگيري و …)

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#efefef”][vc_column][vc_column_text]

عمليات مربوط به پيگيري و رديابي مكاتبات و كارهاي ارجاع شده

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

» امكان پيگيري ارجاع نامه‌ها از طريق جستجو درشماره، تاريخ، موضوع، نام دستگاه يا شخص (حقيقي وحقوقي) فرستنده، نام (حقيقي وحقوقي) گيرنده و …

[/vc_column_text][vc_column_text]

» تعيين مهلت اقدام پاسخ براي هر نامه  وارده، داخلي، ارجاع شده

امكان تعيين مهلت اقدام پاسخ، به مديران اين امكان را مي‌دهد كه در هنگام ارسال يك مدرك به اشخاص مختلف، براي هر شخص يك مهلت مشخص تعيين نمايند.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

» امكان پيگيري و رديابي مكاتبات سالهاي قبل

تمامي مكاتبات سالهاي قبل كاملا در دسترس مي‌‌باشند.

[/vc_column_text][vc_column_text]

» امكان پيگيري نامه وارده و روند حركت‌ يك‌ نامه درتمام‌ واحدهاي سازمان

در اين نرم‌افزار يك سيستم پيگيري روند حركت نامه و مدارك سازماني وجود دارد كه امكان مشاهده پيگيري‌هاي انجام شده و روند حركت يك نامه را به دو صورت درختواره و نيز گرافي در اختيار كاربران قرار مي‌دهد.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

عمليات مربوط به بايگاني الكترونيكي

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

» امكان تعيين دسترسي براي فولدر هاي بايگاني

[/vc_column_text][vc_column_text]

» امكان ايجاد طبقه بندي موضوعي (موضوع اصلي و زير موضوع) جهت پرونده هاي بايگاني

[/vc_column_text][vc_column_text]

» امكان ايجاد پرونده‌هاي شخصي براي هر يك ازكاربران و ذخيره‌سازي نامه‌هاي مربوط در آنها

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

» امكان ايجاد و انجام امور مربوط به بايگاني سازمان توسط سيستم

[/vc_column_text][vc_column_text]

» امكان ايجاد پرونده‌هاي كاركنان در كامپيوتر

[/vc_column_text][vc_column_text]

» امكان بايگاني نمودن مكاتبات

[/vc_column_text][vc_column_text]

» امكان به گردش انداختن نامه‌هاي بايگاني شده

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#efefef”][vc_column][vc_column_text]

ویژگی های اتوماسیون اداری تحت وب آی کن

[/vc_column_text][vc_column_text]
  • سيستم به‌طور كامل تحت Web مي‌باشد
  • سيستم ارسال و دريافت پيام در شبکه بين پرسنل سازمان
  • فيلتر كردن مدارك در كارتابل وارده
  • قابليت به گردش انداختن کليه اسناد و مدارک سازمانی
  • تعريف چارت سازماني چند سطحي. (واحد‌هاي سازماني و سِمتها)
  • بررسي  يك سند به‌صورت گروهي در شبکه (يك نفر در حال ويرايش و سايرين در حال مشاهده)
  • چاپ فرم‌ها و اسناد  الكترونيكي سازمان (به روش مستقيم و يا از طريق الگوهاي قابل تعريف چاپ)
  • امكان جستجوي زونكن ها در بايگاني شخصي و سازماني
  • لينك شدن فيلد هاي وابسته به اشاره گر به مرجع خودش در نتايج جستجو
  • امكان تفويض اختيار درخواستهاي ثبت صادره
  • قفل شدن كد كاربري در صورتي كه كاربر بيش از چند بار كلمة عبور را اشتباه وارد كند. (جلوگيري از حمله DOS  و DDOS)
  • اجبار تغيير كلمة رمز در اولين ورود كاربر به نرم‌افزار
  • وجود راهنماي الكترونيكي نرم‌افزار
  • امكان ارجاع پرونده از بايگاني سازمان به كارتابل پرسنل
  • امكان تعيين وضعيت چاپ شدن و يا نشدن سند در ثبت صادره توسط اپراتور
  • امكان تعيين وضعيت ارسال شدن و يا نشدن سند در ثبت صادره توسط اپراتور
  • تشخيص تغيير در متن سند و دادن هشدار در صورت عدم ثبت تغييرات
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]