خلاصه:
روال کلی این خدمت به این صورت می باشد که درخواستی که تایید شده و امکان تبدیل شدن به پروژه را دارد از طریق مسئول دفتر برای معاونت فنی ارسال می گردد. معاونت فنی با بررسی آن نظر قطعی خود را اعمال می کند و اگر درخواست تایید گردد تبدیل به فرم مدیریت درخواست می شود و در کارتابل معاونت فنی قرار می گیرد، معاونت فنی با توجه به پروژه دستورات لازم جهت بازدید، نقشه برداری، طراحی و برآورد مالی آنرا می دهد و در نهایت تمامی این آیتم ها در فرم مدیریت درخواست می نشیند و برآورد حجمی و زمانی و ریالی آن حاصل می شود و بعد از تایید نهایی این پروژه به مناقصه گذاشته می شود.
بعد از آنکه پیمانکار مشخص گردید، راهبر پروژه برای پیمانکار یک حساب فرزین ثبت می کند و قرارداد آن را در فرم قرارداد وارد می کند تا از آن پس پیمانکار بتواند گزارشات خود را بصورت روزانه وارد سامانه کند و تمامی ریزمتره های وارد شده در قالب گزارش روزانه برای ناظر مقیم ارسال می گردد و ناظر مقیم بعد از بررسی آن در بازه های زمانی مشخص مقادیر کلی آن را برای ناظر عالیه در قالب صورت وضعیت ارسال می کند.
١- امکان دریافت درخواست از دو طریق:
الف) سامانه ١٣٧ ب) درخواست کتبی
٢- امکان مدیریت درخواستها توسط معاونت فنی
٣- امکان نظارت کامل معاونت فنی بر روی بازدیدها، نقشه برداری، طراحی، برآورد ریالی و رصد هر یک از مراحل انجام کار در قالب فرم مدیریت درخواست
۴- امکان ارسال پیامک برای کارشناسان و مهندسین مربوطه جهت اطلاع از انجام کار
۵- دسترسی آسان نقشه بردار به بازدیدها و همچنین طراحان به طرح ها و نقشه ها
۶- ثبت اطلاعات کلیه پیمانکاران در سیستم و تولید کارتابل برای پیمانکاران شهرداری
٧- امکان ثبت و ارسال گزارش روزانه توسط پیمانکار از طریق پورتال شهرداری
٨- ثبت صورتجلسه بصورت اتوماتیک از کارکرد پیمانکار
٩- امکان مشاهده پیمانکار از صورت وضعیت در حال رسیدگی توسط ناظرین
١٠- امکان ایجاد قالب چاپی از صورت وضعیت و صورتجلسه
١١- امکان هشدار به پیمانکار جهت کنترل مقادیر گزارش وارد شده
١٢- بررسی اتوماتیک زمانی پروژه
١٣- امکان پیگیری تمدید زمانی و ریالی پروژه
١۴- تولید صورت وضعیت بصورت اتوماتیک
١۵- تعریف پیمان ها و پروژه ها بصورت تک عاملی، دو، سه عاملی و بیشتر
١۶- امکان تعریف ساختار درختی در حوزه های دسترسی جهت کنترل سلسله مراتبی
١٧- امکان ایجاد قالب های خاص مدیریتی ویژه مدیران جهت رصد کردن همه جانبه پروژه ها و نیروها
١٨- امکان نقل و انتقال کارتابل (حاوی اطلاعات طرفین پیمان و گردش کار بین آنها) از کارتابل های دیگر هم پیمان
١٩- امکان تعریف طرفین پیمان همراه با مجوزهای تغییر اطلاعات و مجوز حق امضاء الکترونیکی
٢٠- گزارشات تاریخچه صورت وضعیت یا متره، با توجه به گردش کار طی شده توسط طرفین پیمان در هر لحظه از قرارداد
٢١- ارسال پیامک به ازای تغییرات کارتابل به طرفین
امکانات و مزایای سیستم درخواست انشعاب:
١- امکان پرداخت الکترونیک هزینه برقراری انشعاب
٢- امکان گزارش گیری از انشعابات واگذار شده به تفکیک شهرهای استان، بازه های زمانی
٣- امکان گزارش گیری در خصوص حجم درخواست اعلام شده به تفکیک شهرهای استان
۴- امکان تعریف پیمانکارن متعدد در زمینه نصب و برقراری انشعاب
۵- ایجاد همکاری و ارائه درخواست
رتبه در دومین جشنواره راهکارهای جامع نرم افزاری آی کن: مقام دوم از دیدگاه داوران
© کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه مهندسی آی کن میباشد.