گروه صنعتی تاش

محصول مورد استفاده :

سیستم تولید و مدیریت فرآیند

یکی از مشتریان بسیار خوب و توانا در اجرا و گسترش نرم افزار BPMS گروه مهندسی آی‌کن ( نسخه استاندارد )، گروه صنعتی تاش می‌باشد. کارشناسان خبره در گروه صنعتی تاش در بررسی‌های انجام شده جهت انتخاب سامانه مطلوب معیارهای فنی و راهبری متفاوتی را اعمال کرده بودند که یکی از آنها توانایی در توسعه سامانه با توجه به نیروی متخصص داخل مجموعه بدون وابستگی به شرکت تامین کننده بود. البته انعطاف پذیری سامانه درکنار پشتیانی کاملی که از سوی گروه مهندسی آی‌کن بر روی تمامی محصولات صورت می‌گیرد ضریب اطمینان بالایی را به انتخاب شما خواهد داد.

سامانه ICAN Standard BPMS در گروه صنعتی تاش

سامانه BPMS گروه مهندسی آی‌کن ( نسخه استاندارد ) با هدف پیاده‌سازی تعداد ۳ فرآیند و ۲ عدد گزارش جامع در گروه صنعتی تاش در مرحله استقرار قرار گرفت. این سامانه برای رسیدن به هدف اصلی خود نیازمند فرم‌های مختلفی بود که در مجموع ۸ فرم اصلی و ۲۶ فرم پایه برای ورود اطلاعات اصلی طراحی و مورد استفاده قرار گرفتند. با توجه به تحلیل صورت گرفته و رسیدن به فرآیندهای کاربردی و نهایی، سفارشی بودن این سامانه یک موضوع مشخص بود.

نکته‌ای که در این میان باید لحاظ می‌گردید نوع نگرش به سامانه در فازهای توسعه‌ای بود. یعنی انتخاب سامانه به صورتی که در عین سفارشی بودن قابلیت توسعه را بدون بهم ریختگی در معماری و کد داشته باشد. براساس نمونه پروژه‌های انجام شده در سازمان‌های بزرگ نرم افزار BPMS آی‌کن ( نسخه استاندارد ) دقیقا با نیازهای گروه صنعتی تاش مطابقت داشت.

گسترش نرم افزار BPMS آی‌کن در گروه صنعتی تاش

از طرفی هم گسترش سامانه توسط نیروها و کارشناسان داخلی یک سازمان مزایای ویژه‌ای می‌تواند داشته باشد. از جمله مزایای توسعه سامانه به صورت داخلی افزایش مهارت افراد در درک و طراحی امور سازمان به صورت فرآیند محور می‌باشد. عدم وابستگی کمتر به پشتیبانی و ماندن در صف پاسخگویی پیمانکار نرم‌افزاری نکته قابل تاملی است. علاوه بر نکات بیان شده نرم افزار Standard BPMS گروه مهندسی آی‌کن امکانات بسیار ویژه‌ای را در بخش گزارشات و داشبورد مدیریتی در اختیار شما قرار می‌دهد.

ساخت گزارش براساس اجرای کوئری‌ها بر روی جداول بانک اطلاعاتی صورت می‌گیرد که قطعا باید برای مراحل خروجی، چاپ و … تنظیمات خاصی صورت گیرد. اگر فرض کنید برای توسعه و تجهیز یک سامانه سفارشی باید تمامی این مراحل را کدنویسی کنید حجم بسیار بالایی از کار را پیش رو خواهید داشت. نرم افزار BPMS گروه مهندسی آی‌کن مجهز به نرم افزار گزارش‌ ساز است که فارغ از تمام پیچیدگی‌های یک محیط برنامه‌نویسی امکان توسعه و ساخت گزارشات متنوع را به شما می‌دهد که این موضوع در گروه صنعتی تاش محقق گردید. اتصال این گزارشات به یک داشبورد مدیریت نقطه مطلوبی بود که واحد انفورماتیک گروه صنعتی تاش به این مهم جامعه عمل پوشاند و با تدوین گزارشات کاربردی، داشبورد مدیریتی را به یک ابزار کارآمد برای مدیریت تبدیل کرد که قابل تحسین می‌باشد.

تولید سامانه مدیریت فرآیندها در گروه صنعتی تاش

برای تولید این سامانه نگاه دقیقی به نیازهای مجموعه در موضوع فرآیند تولید شده است. این فرآیند با محاسبات BOM در تعامل بوده و در نهایت تا تحویل کالای تولید شده به انبار پیش می‌رود. از انواع فرم‌های استفاده شده در این سامانه می‌توان به فرم ثبت برنامه تولید، مجوز تولید، پیش بینی اقلام درخواست تولید، کارت تولید و … اشاره نمود، که جهت آشنایی بیشتر با طرح و فرم‌های تولید شده پیشنهاد می‌شود طرح گروه صنعتی تاش را دانلود و مطالعه نمایید. گروه مهندسی آی‌کن افتخار می‌کند در کنار مشتریان آگاه و فعالی همچون این گروه صنعتی ارائه خدمات نرم‌افزاری دارد.

رتبه در دومین جشنواره راهکارهای جامع نرم افزاری آی کن: مقام سوم از دیدگاه سایت