نرم افزار نگهداری و تعمیرات رایگان آی‌کن

نرم افزار نگهداری و تعمیرات (CMMS) رایگان

آنچه در ادامه میخوانید:

CMMS مخفف سیستم مدیریت نگهداری کامپیوتری (Computerized Maintenance Management System)، نرم‌افزاری است که به مدیریت دارایی‌ها، برنامه‌ریزی تعمیر و نگهداری و پیگیری سفارشات کاری کمک می‌کند. نرم افزار CMMS اطلاعات تعمیر و نگهداری را متمرکز کرده و فرآیندهای مربوط به این عملیات را تسهیل می‌کند. این کار به بهینه‌سازی استفاده و در دسترس بودن (آپ تایم) تجهیزات فیزیکی مانند وسایل نقلیه، ماشین‌آلات، سیستم‌های ارتباطی، زیرساخت‌های کارخانه و سایر دارایی‌ها کمک می‌کند. انتخاب بهترین نرم افزار CMMS برای هر کسب و کاری، نیازمند تحقیق و بررسی در مورد میزان مطابقت آن با فرایند‌های آن سازمان است. به این ترتیب، استفاده از یک نرم افزار نگهداری و تعمیرات رایگان می‌تواند کمک شایانی در تصمیم‌گیری در مورد انتخاب نهایی و ارتقا به نسخه اصلی به شما ارائه بدهد.

معرفی بهترین نرم افزار نگهداری و تعمیرات رایگان

یک سیستم مدیریت تعمیر و نگهداری کامپیوتری (CMMS) به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا فعالیت‌های تعمیر و نگهداری، از جمله مدیریت دارایی، زمان‌بندی تعمیر و نگهداری و پیگیری سفارشات کار را مدیریت، خودکارسازی و ساده‌سازی کنند تا بهره‌وری و کارایی خود را بهبود بخشند. با این حال، اگر قصد داشته باشید قبل از سرمایه‌گذاری روی یک نرم‌افزار، بررسی کنید که آیا آن سیستم با هدف شما همخوانی دارد یا خیر، بهترین کار دانلود رایگان نرم افزار نگهداری و تعمیرات CMMS است. این ترفند به شما کمک می‌کند تا ببینید که آیا آن نرم افزار CMMS رایگان با اهداف تجاری شما مطابقت دارد یا خیر، و بعد از تایید، آن را به نسخه اصلی ارتقا دهید.

نرم افزار نت رایگان آی‌کن

نرم افزار نگهداری و تعمیرات آی‌کن (نرم افزار ICAN CMMS) راهکاری کم‌هزینه و دارای مقیاس‌پذیری نامحدود در زمینه مدیریت، زمانبندی و پیگیری امور نگهداری و تعمیرات است که کسب و کارهای مختلف می‌توانند از آن برای دارایی‌های فیزیکی و مدیریت سفارشات خود بهره ببرند. ویژگی مهم نرم افزار نگهداری و تعمیرات آی کن این است که از بستر ICAN Enterprise BPMS بهره می‌برد و نیازی به استفاده از زیرساخت‌های جدید ندارد. این امر به کاربر اجازه می‌دهد تمام مراحل برنامه‌ریزی، زمان‌بندی، پیگیری و بهینه‌سازی فرآیندهای مرتبط با نگهداری و تعمیرات تجهیزات کسب و کار خود را به صورت یکپارچه مدیریت کند.

شما می‌توانید با بررسی نسخه رایگان نرم افزار تعمیر و نگهداری آی کن، این سیستم را از لحاظ تطابق با اهداف و ارزش‌های تجاری خود بررسی کنید و قبل از اینکه سرمایه‌گذاری اصلی را برای تجهیزات و دارایی‌های سازمان یا کسب و کار خود انجام دهید، از نتیجه‌بخشی آن اطمینان حاصل کنید.

مزایا و معایب استفاده از نرم افزارهای CMMS رایگان آی‌کن برای مدیریت دارایی‌ها

استفاده از یک نرم افزار CMMS رایگان می‌تواند به کسب و کار شما نظم ببخشد و بسیاری از مشکلاتِ قابل‌ پیشگیری در زمینه تعمیر و نگهداری تجهیزات و دارایی‌ها را از سر راه شما بردارد. اما نرم افزار CMMS رایگان آی‌کن چه مزایایی برای کسب و کار شما ارائه می‌دهد؟

نرم افزار CMMS آی‌کن استراتژی‌های پیشگیرانه متعددی برای نگهداری از دارایی‌ها و تجهیزات شما دارد و با بهبود تخصیص منابع و افراد، به مدیریت بهترِ دارایی‌های شما کمک خواهد کرد. به این ترتیب، شما می‌توانید بیش از پیش روی دارایی‌های خود حساب کنید، چون خیالتان راحت است که آنها همواره تحت نظارت هستند و پیش از آنکه سیستمی از کار بیفتد، کار تعمیر و نگهداری‌اش به صورت یکپارچه در حال انجام است و شما بالاترین آپ تایم ممکن را برای دارایی‌های خود دارید. با استفاده از نرم افزار CMMS آی کن، شما می‌توانید گردش کار منحصر به خودتان را برای فرایندهای کاریتان طراحی کنید و آن را با کارتابل کاربر در نرم افزار ICAN Standard BPMS و همچنین اتوماسیون اداری فرزین هماهنگ کنید. از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به کاربری راحت، محیط ساده، قابل فهم و استاندارد و ارائه گزارشات به‌روز، منظم و جامع اشاره کرد.

شاید بتوانیم هزینه‌های مقدماتی که برای خرید سیستم CMMS لازم است را به عنوان یکی از معایب و چالش‌های این سیستم در نظر بگیریم. همچنین، این سیستم، مانند سیستم PM، نیاز به منابع بیشتری دارد و کار با آن هم کمی زمانبر است.  

امکانات و عملکرد نرم افزار CMMS رایگان آی‌کن

با بررسی دمو نرم افزار نگهداری و تعمیرات آی کن، در همان نگاه اول متوجه خواهید شد که این برنامه امکانات فراوانی را در اختیار کسب و شما قرار خواهد داد تا بتوانید فرایند نگهداری و تعمیرات دارایی‌های خود را به بهترین نحو انجام دهید.
در نرم افزار ICAN CMMS شما می‌توانید انواع فرایندهای نگهداری و تعمیرات را به صورت دوره‌ای تعریف کنید تا دیگر نیازی به انجام کارهای تکراری از سوی کاربر نباشد و به این ترتیب احتمال خطا پایین می‌آید. همچنین، امکان تعریف ویژگی‌ها و تعمیرات مختلف هم برای انواع تجهیزات فراهم شده است. شما می‌توانید این تجهیزاتِ قابل تعمیر را به صورت درختواره، در هر تعداد سطحی که نیاز دارید، تعریف کنید تا بررسی کردن آنها تسهیل شود. علاوه بر اینها، با نرم افزار نت ICAN، می‌توانید چک‌لیست‌های ویژه برای تک‌تک فرایندهای تعمیر و نگهداری تعریف کنید و برای هر تجهیزات یا هر نوع تعمیرات، یک تکنسین ویژه و خبره مشخص کنید.

در زمینه گزارش‌گیری، شما با استفاده از نرم افزار نگهداری و تعمیرات رایگان آی‌کن می‌توانید گزارش هزینه‌ای را برای قطعات مصرفی در هر فرایند تعمیر یا نگهداری بگیرید. گزارش میانگین زمان تعمیر یا MTTR هم از آن گزارش‌هایی است که برای مدیریت دارایی‌ها بسیار کارآمد است و در نرم افزار CMMS آی کن قابل دریافت است. همچنین می‌توانید در این نرم‌افزار یک گزارش تفکیکی از درخواست‌ها و فعالیت‌های نگهداری و تعمیرات داشته باشید و به منظور تجزیه و تحلیل بهترِ این فعالیت‌ها، انواع و نمودارها و چارت‌ها را خروجی بگیرید.

سوالات مهم در مورد نرم افزار CMMS رایگان

آیا نرم افزار CMMS رایگان آی‌کن پشتیبانی از گزارش‌گیری دارد؟

بله. نرم‌افزار CMMS آی‌کن امکان ارائه گزارش تفکیک‌شده، گزارش هزینه‌ای ابزارهای مصرفی در تعمیرات و گزارش درخواست‌های و فعالیت‌های تعمیرات و نگهداری را دارد.

چگونه می‌توانم تنظیمات اولیه نرم افزار نگهداری و تعمیرات رایگان آی‌کن را انجام دهم؟

با توجه به رابط کاربری استاندارد و ساده نرم افزار CMMS آی کن، هیچ نیازی به دانش تخصصی انفورماتیک برای انجام تنظیمات اولیه نخواهید داشت.

آیا نرم افزار CMMS رایگان آی‌کن قابلیت انتقال داده‌ها به سایر سیستم‌ها را دارد؟

بله، نرم افزار نگهداری و تعمیرات آی کن بر بستر ICAN BPMS تولید شده است و امکان یکپارچگی با نرم‌افزارها سیستم‌های موجود در کسب و کار شما را دارد و می‌توانید بدون نیاز به استفاده از زیرساخت‌های جدید، از این سیستم در کنار سایر سیستم‌های خود استفاده کنید.

چگونه می‌توانم از امنیت در استفاده از نرم افزار CMMS رایگان آی‌کن مطمئن شوم؟

یکی از خطوط قرمز گروه مهندسی آی کن، بحث امنیت نرم‌افزارها و سیستم‌هایی است که به کاربران خود ارائه می‌دهد. اینکه بیش از ۳۵۰۰ سازمان و کسب و کار معتبر به آی کن اعتماد کرده‌اند، نشان از آن دارد که ما در حوزه امنیت توانسته‌ایم عملکرد قابل‌قبولی ارائه بدهیم.

چگونه می‌توانم از پشتیبانی فنی در استفاده از نرم افزار نگهداری و تعمیرات رایگان آی‌کن بهره ببرم؟

برای دریافت خدمات پشتیبانی فنی در نرم افزار CMMS آی کن، کافی است با کارشناسان ما به صورت تلفنی، ایمیل، یا سیستم تیکت تماس بگیرید و مطمئن باشید که در سریع‌ترین زمان ممکن، پاسخ سولات خود را پیدا خواهید کرد. 

نتیجه‌گیری

از آنجایی که آپ تایم تجهیزات و دارایی‌ها یکی از مهم‌ترین موضوعات برای کسب و کارها و سازمان‌های مختلف است، نیاز به یک سیستم نگهداری و تعمیرات پویا و پیشگیرانه به شدت احساس می‌شود. انتخاب بهترین نرم افزار CMMS کار ساده‌ای نیست و از آنجایی که راه‌اندازی این سیستم در کسب و کار نیازمند پرداخت هزینه است، بهترین کار برای انتخاب این است که ابتدا کار را با دانلود نرم افزار CMMS رایگان شروع کنید. به این ترتیب، بعد از کار کردن با نرم افزار انتخابی و تاییدِ تطابق آن با فرایندهای تجاری خود، می‌توانید به سراغ نسخه پولی بروید. نرم افزار CMMS آی کن نیز امکان دموی رایگان را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا بتوانند با اطمینان این عنصر حیاتی کسب و کار خود را گزینش کنند.

امتیاز این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط