برق منطقه‌ای اصفهان

محصول مورد استفاده :

فرآیندهای ثبت درخواست (با نرم افزار BPMS آی کن)

سازمان‌های بزرگ و متوسط با کمک گرفتن از ساختارهای نرم‌افزاری ماموریت‌های تعریف شده را انجام می‌دهند. ساختارهای نرم‌افزاری به شکل سامانه‌های مختلف و یا در قالب نرم‌افزارهای یکپارچه بخشی از شخصیت سازمان شده‌اند تا جاییکه اگر قسمتی از این ساختار نرم‌افزاری دچار مشکل شود عملا سازمان کارایی خود را در بخش‌های مختلف از دست می‌دهد. بنابراین کاربران یک سازمان با چالش اشکالات کوچک و بزرگ نرم‌افزاری و حتی گاها سخت‌افزاری روبرو است که باید توسط واحد آی تی مورد بررسی قرار گیرد. این موارد در سازمان‌های نسبتا کوچک قابل حل می‌باشد و معمولا یک کارشناس فنی می‌تواند به صورت تلفنی از اشکالات به وجود آمده مطلع گردد و در اسرع وقت موارد مشکل سیستمی را حل نماید. اما چالش اصلی زمانی ایجاد می‌گردد که سازمان شما شامل دپارتمان‌های مختلف باشد.

سازمان‌های بزرگ و متوسط با کمک گرفتن از ساختارهای نرم‌افزاری ماموریت‌های تعریف شده را انجام می‌دهند. ساختارهای نرم‌افزاری به شکل سامانه‌های مختلف و یا در قالب نرم‌افزارهای یکپارچه بخشی از شخصیت سازمان شده‌اند تا جاییکه اگر قسمتی از این ساختار نرم‌افزاری دچار مشکل شود عملا سازمان کارایی خود را در بخش‌های مختلف از دست می‌دهد. بنابراین کاربران یک سازمان با چالش اشکالات کوچک و بزرگ نرم‌افزاری و حتی گاها سخت‌افزاری روبرو است که باید توسط واحد آی تی مورد بررسی قرار گیرد. این موارد در سازمان‌های نسبتا کوچک قابل حل می‌باشد و معمولا یک کارشناس فنی می‌تواند به صورت تلفنی از اشکالات به وجود آمده مطلع گردد و در اسرع وقت موارد مشکل سیستمی را حل نماید. اما چالش اصلی زمانی ایجاد می‌گردد که سازمان شما شامل دپارتمان‌های مختلف باشد.

درخواست‌های سیستمی در سازمان

سازمان‌های بزرگ و متوسط با کمک گرفتن از ساختارهای نرم‌افزاری ماموریت‌های تعریف شده را انجام می‌دهند. ساختارهای نرم‌افزاری به شکل سامانه‌های مختلف و یا در قالب نرم‌افزارهای یکپارچه بخشی از شخصیت سازمان شده‌اند تا جاییکه اگر قسمتی از این ساختار نرم‌افزاری دچار مشکل شود عملا سازمان کارایی خود را در بخش‌های مختلف از دست می‌دهد. بنابراین کاربران یک سازمان با چالش اشکالات کوچک و بزرگ نرم‌افزاری و حتی گاها سخت‌افزاری روبرو است که باید توسط واحد آی تی مورد بررسی قرار گیرد. این موارد در سازمان‌های نسبتا کوچک قابل حل می‌باشد و معمولا یک کارشناس فنی می‌تواند به صورت تلفنی از اشکالات به وجود آمده مطلع گردد و در اسرع وقت موارد مشکل سیستمی را حل نماید. اما چالش اصلی زمانی ایجاد می‌گردد که سازمان شما شامل دپارتمان‌های مختلف باشد.