چت سازمانی

یکی از امکانات کاربردی در راهکار اتوماسیون اداری گروه مهندسی آی‌کن (نرم افزار اتوماسیون اداری فرزین) ویژگی چت سازمانی است. سازمان‌های چابک سعی دارند امور را در کمترین زمان ممکن انجام دهند. صرفه‌جویی در زمان یکی از فاکتورهای موثر در افزایش بهره‌وری است. البته در کنار میل سازمان به چابک بودن باید دیدگاه کاربران را نیز در نظر گرفت. در همین راستا امروز انواع محیط های چت برای ارسال پیام‌های غیر رسمی توسط کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند. اغلب این محیط‌های چت مربوط به نرم افزارهای خارجی هستند که اطمینان کافی برای ارسال انواع پیام‌ها در آنها وجود ندارد و نوشته‌ها و گروه‌های ایجاد شده در این محیط‌ها قابل مدیریت نمی‌باشد.

البته بدون توجه به کلیه موارد فوق فقط کافی است به این موضوع توجه کنیم که اگر همه امکانات مورد نظر ما در یک سیستم پیام رسان باشد اما کنترل وضعیت اجرایی آن از دست ما خارج باشد، استفاده از آن در رابطه با پیام‌های سازمانی کار پسندیده‌ای نیست. کافی است سرور آن نرم افزار به هر دلیلی از دسترس خارج شده و بدون اطلاع از زمان بازگشت نرم افزار عملا دسترسی شما به پیام‌های قبلی قطع شده است و شما هیچ پشتیبانی برای این موضوع نخواهید داشت. این در حالی است که شما برای اجرای نرم افزار اتوماسیون اداری خود سروری را اختصاص داده‌اید.

قطعا این سرور شامل فضایی برای ذخیره‌سازی اسناد دیجیتال تولید شده است. حال آنکه ما در گروه مهندسی آی کن اقدام به ایجاد چت سازمانی با ویژگی‌های منحصر به فردی کرده‌ایم که در شرایط خاص چت سازمانی را رایگان در اختیار سازمان‌ها قرار خواهیم داد. تشکیل گروه، کانال‌های تخصصی و عمومی، چت خصوصی و بسیاری از موارد دیگر امکاناتی است که در کنار امنیت و سرعت یک ویژگی بسیار کارآمد جهت نزدیک شدن به سازمان چابک را ارائه می‌دهد.
چت سازمانی به عنوان یک ویژگی در اتوماسیون اداری آی کن و به صورت یکپارچه با آن محیط اجرا در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. کاربران بدون نیاز به سوئیچ بین محیط‌های مختلف و در همان محیط ایجاد اسناد و نامه‌های دیجیتال، با یکدیگر چت کرده و تبادل اطلاعات را انجام می‌دهند. لازم به ذکر است این ویژگی بر روی انواع مرورگرها و دستگاه‌هایی چون انواع نوت بوک و تبلت قابل اجرا بوده و کاربران را درگیر محدودیت نخواهد کرد.
غیر از چت سازمانی، با توجه به سرعت و بسیاری از موارد بهینه شده مهاجرت از نگارش‌های قبلی اتوماسیون اداری به آخرین نگارش می‌تواند تاثیر بسزایی در چابکی سازمان شما داشته باشد.

کافی است با واحد بازاریابی تماس گرفته و یا اینکه از روی سایت فرم درخواست دمو را تکمیل نمایید. کارشناسان در واحد توسعه بازار و بازاریابی گروه مهندسی آی کن در اسرع وقت بر اساس اطلاعات سازمان شما فرم مربوط به پیگیری را ثبت و در جهت تکمیل به جریان خواهند انداخت.

آخرین اخبار آی‌کن

دیگر اخبار مرتبط